کد خبر: 324438
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
بازدید 152
مرکز فرهنگی هنری کانون ،شهرستان مهران تعمیر و تجهیز می شود

فاطمه رستگار از تعمیر و تجهیز مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهران خبر داد

به گزارش روابط عمومی کانون، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ،صبح امروز با حضور فرماندار مهران ،شهردار و رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مهران از مرکز فرهنگی  هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهران بازدید بعمل آورد.

فاطمه رستگار ضمن قدردانی از فرماندار مهران به جهت استقبال و حمایت از برنامه های فرهنگی، هدف از این بازدید را تعمیر و تجهیز مرکز فرهنگی هنری کانون شهرستان مهران عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان مهران در ایام اربعین شاهد حضور زائران میلیونی عتبات عالیات است ،تجهیز و تعمیر این مرکز فرهنگی هنری جهت استفاده قشر مخاطب و در رأس آن کودکان و نوجوانان این شهرستان حائز اهمیت است.

مدیر کل کانون بر تعمیر و تجهیز سوئیت های اداری این مرکز جهت استفاده همکاران و زائران حسینی بخصوص در ایام اربعین تأکید کرد و گفت : در این بازدید پیشنهاد احداث یک باب نمازخانه در محوطه این مرکز برای استفاده زائرین در ایام اربعین از طرف مجموعه کانون به فرماندار مهران داده شد.

رستگار بر حمایت و درخواست فرماندار مهران در راستای تخصیص اعتبار همچنین توافق مجموعه استانداری ایلام و سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تاکید کرد و افزود: در اواخر سال ۱۴۰۱ با حمایت فرماندار مهران ، مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز این مرکز در نظر گرفته شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن قدردانی از شهردار مهران ورئیس اداره صمت شهرستان ،افزود : در راستای احداث یک باب نمازخانه در محوطه مرکز، مسئولین دستگاههای مذکور قول‌ مساعدت و همکاری جهت احداث این نمازخانه را دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =