اعضا و مربیان کانون با قصه‌گویی قصص قرآنی  پذیرای بازدید کنندگان هستند

مربیان و اعضاء کانون پرورش فکری با اجرای قصه‌گویی در برنامه‌های جانبی نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان یزد همکاری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، همزمان با ماه مبارک رمضان و برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت و نمایشگاه تخصصی معماری اصیل ایرانی، اسلامی در محل برگزاری نمایشگاههای بین‌المللی یزد، کانون پرورش فکری با اجرای قصه‌گویی پذیرای بازدیدکنندگان شد. قصه‌گویان با قصه های قرآنی و مذهبی از 16 الی 25 فروردین1402 هرشب از ساعت 20 در محل برگزاری برنامه‌های جانبی این نمایشگاه قصه‌گویی می کنند.

اعضا و مربیان کانون با قصه‌گویی قصص قرآنی  پذیرای بازدید کنندگان هستند اعضا و مربیان کانون با قصه‌گویی قصص قرآنی  پذیرای بازدید کنندگان هستند

سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون استان یزد در بازدید از این نمایشگاه و بخش برنامه های جنبی ، در گفت و گو با خبرگزاری ویژه نمایشگاه چنین گفت : یکی از عوامل موثر در تربیت کودک ، محیطی است که کودک در آن پرورش می یابد؛ بدیهی است در مکان هایی که پرورش کودک بر اساس مبانی دینی و معرفتی صورت گیرد تأثیر بهتری خواهد داشت . قرآن کریم چراغ راه هدایت و برای سعادت ما انسان ها نازل شده و سراسر قصه از سرگذشت اقوام مختلف هست و به زیبایی مضامین اخلاقی را بیان نموده . والدین کودک و مربیان تربیتی و پرورشی با بیان قصص قرآنی می توانند زمینه های رشد شناختی و شخصیتی کودک را فراهم کنند .

 اعضا و مربیان کانون با قصه‌گویی قصص قرآنی  پذیرای بازدید کنندگان هستند 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =