کد خبر: 324471
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
از مسئول کمیته کودک و نوجوان استان کردستان تقدیر شد

استاندار کردستان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از حمیدرضا گوهری مدیر کل کانون استان کردستان و مسئول کمیته کودک و نوجوان در جلسه شورای اداری استان با اهدای لوح تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، از میان 22 کمیته فعال در حوزه های مختلف برگزار کننده گرامیداشت دهه ی فجر، کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1401 کمیته برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

بنابر این گزارش، در این لوح که به امضای اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان و سید محمد سادات رسیده است آمده است، ایامن الله دهه فجر انقلاب از غنیمت های آخرالزمانی، یادآور به بار نشستن شجره طیبه ایمان و معنویت به حق، موعود و میثاق مهدی برای اهل حق است. 22 بهمن سرآغاز حکومت الله بر زمین به پرچم داری جضرت حجت(عج)، الهام بخش تحقق وعده های نصرت الهی، از اعظم اعیاد و مایه مباهات همه آزاد مردان و زنان عالم است.

در ادامه این لوح آمده است، حضور حماسی در جشن ملی 1401 و راهپیمایی پرشور و تماشایی امسال، علیرغم تمام تلاش های مذبوحانه دشمنان و جنگ ترکیبی و شناختی آنها علیه انقلاب اسلامی تجدید میثاقی بود با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوه ای از قدرت لایزال الهی، اقتدار ملی و میعادگاه ایرانیان برای راه عزت آفرین سردار دلها، فرصت مغتنمی است تا از تلاش های خالصانه جنابعالی به عنوان " مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کردستان" که زمینه و بستر حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم ایام الله دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن 1401 را فراهم ساخته و موجب خرسندی ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "مدظله العالی" گردید، قدردانی و تشکر نماییم . توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسالت داریم.

لازم به ذکر است این جلسه روز یکشنبه 20 فروردین در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =