کد خبر: 324482
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
بازدید 189
فراخوان جشنواره «سجاده‌های نور» منتشر شد

فراخوان اولین جشنواره «سجاده‌های نور» با موضوع عبادت، از سوی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان با اعلام این خبر گفت: بیان اینکه عبادت، اطاعت و پیروی از فرمان‌های پروردگار است که انسان را به مقام قرب الهی می‌رساند.

وی اظهار داشت: تبیین آموزه‌های دینی و تربیتی اسلام و تأثیر آن در زندگی از اهمیت و ضرورت خاصی برخوردار است وکانون پرورش فکری استان در نظر دارد، در راستای تقویت و پرورش حس دینی در بین کودکان و نوجوانان و آشنایی بیشتر مخاطبان خود با فلسفه نیایش و عبادت، با بهره‌گیری ازتوان ادبی و هنری اعضا و مربیان مراکز جشنواره سجاده‌های نور را برگزار نماید.

مدیر کل کانون استان با اشاره به اینکه این جشنواره در دو گروه سنی کودک (۹ الی ۱۲ سال) و نوجوان(۱۳ الی ۱۷ سال) برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان در این گروه‌های سنی می‌توانند آثار خود در سه بخش معرفی کتاب در قالب فیلم ۴ دقیقه‌ای، عکاسی و عکس نگار را  تا  بیستم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از طریق هر یک از پیام رسان‌های شاد، بله و ایتا به آدرس @kpf_ard با ذکر مشخصات و شماره تماس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ملک‌زاده فرد خاطر نشان کرد: انتخاب موضوع محدودیتی ندارد و تولید آثار می‌تواند در ارتباط با هر یک از اعمال عبادی از جمله اقامه‌ی نماز، حضور در نماز جمعه و جماعت، افطاری، دعا و نیایش شب‌های قدر، شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس، نماز عید فطر باشد.

وی یادآور شد: این جشنواره پس از جمع‌آوری آثار و داوری بخش‌های مختلف نیمه اول خردادماه با معرفی و تقدیر از برگزیدگان به کار خود خاتمه خواهد داد.

فراخوان جشنواره سجاده‌های نور

فراخوان جشنواره «سجاده‌های نور» منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =