محفل انس با قرآن ویژه کودکان و نوجوانان در سنندج برگزار می شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه محفل انس با قرآن را در روز یکشنبه 27 فروردین ماه در مجتمع کانون سنندج برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی گفت: در ماه فضیلت الهی و اکرام عترت و قرآن، کانون پرورش فکری استان کردستان در نظر دارد  هم آوا با صوت خوش اذان در  لحظات ملکوتی افطار ، محفل انس با قرآن  را برای کودکان و نوجوانان در 27 فروردین ماه برگزار نماید.

حمیدرضا گوهری افزود: در این محفل قرآنی مولودی خوانی، جمع خوانی قرآن، تواشیح، دف نوازی، جمع خوانی سرود قرآنی ، نمایش خلقت ،قصه گویی  و اذان با حضور کودکان و نوجوانان سنندجی در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان طالقانی جنب سالن تختی از ساعت 17:30 عصر برگزار می شود.

گوهری همچنین تصریح کرد: کودکان و نوجوانان شرکت کننده در محفل انس با قرآن افطار را مهمان کانون خواهند بود.

وی هدف از اجرای این برنامه را تقویت باورها و تربیت دینی و نگرش به مسائل اعتقادی و دینی و مذهبی ،  تببین اثرات نماز و روزه ، معرفی اعضای قاری و حافظ قرآن  و تشویق آن ها ، تقدیر از روزه اولی ها و زمینه سازی و ایجاد آمادگی در کودکان برای آغاز دوران تکلیف به شکلی جذاب و تبدیل این روز به خاطره ای خوش و به یاد ماندنی ، آموزش نماز و برگزاری نماز جماعت ، تحقق ، حفظ و تعمیق ارزش های دینی  ، افطار عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =