کد خبر: 324752
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
بازدید 138
اعضای کانون لرستان درنشست صبحی با شعر شرکت کردند

نشست ادبی صبحی با شعر با موضوع: معرفی شخصیت امام علی (ع) با حضور اعضای کارگاه ادبی و مربیان ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان: امروز پنج شنبه31 فروردین 1402 به منظور آشنایی بیشتر اعضای کانون پرورش فکری لرستان هفتمین برنامه ادبی صبحی با شعر با موضوع: معرفی شخصیت امام علی (ع) در شعر برگزارشد.
این برنامه از سوی واحد آفرینش های ادبی کانون لرستان با حضور اعضای کارگاه ادبی و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در اتاق آنلاین جلسات استان لرستان اجرا شد.
براساس این گزارش:  هفتمین  برنامه ادبی صبحی با شعر به موضوع امام علی (ع) در شعر شاعران فارسی اختصاص داشت .
نشست ادبی صبحی باشعر پیش از این به معرفی شعر شاعرانی چون حکیم نظامی گنجی، عطار نیشابوری، سوگ سروده های محتشم کاشانی در وصف سید و سالار شهیدان کربلا امام حسین (ع)، غزل های خواجه شیراز، شاعر رنگ ها؛ سهراب سپهری و موضوع انتظار موعود و مدح علی (ع) در شعر شاعران پرداخته است. 
این درحالی است که در اولین نشست ادبی صبحی با شعر در سال جدید و همزمانی آن با بهار قرآن، شرکت کنندگان با شخصیت، سیرت و عدالت امام علی (ع) و عشق شیعیان به این امام همام بیشتر آشنا شدند.
 دربخشی از این برنامه اعضای ادبی شرکت کننده و مربیان شعر خوانی کردند و نکاتی پیرامون شعر و ... از سوی کارشناس ادبی و مربیان حاضر در نشست مطرح شد.
این نشست با پرسش های شرکت کنندگان و پاسخ از طرف کارشناس آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان به پایان رسید.

اعضای کانون لرستان درنشست صبحی با شعر شرکت کردند

اعضای کانون لرستان درنشست صبحی با شعر شرکت کردند


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =