کد خبر: 324765
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
نشست های فرهنگی کانون استان هرمزگان برگزار شد

با هدف برنامه ریزی و هدف گذاری فعالیت‌های فرهنگی کانون استان در سال ۱۴۰۲ نشست های فرهنگی با حضور کارشناس و مسئولان مراکز فرهنگی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این نشست ها به صورت مجازی با حضور ناهید پذیرایی کارشناس فرهنگی و مربی مسئولان  مراکز استان در فضای اسکای روم برگزار شد.

در ابتدای این نشست پذیرایی با بیان فضیلت ماه مبارک رمضان با مربی مسئولان گفتگو کرد و گفت: مسئولان مراکز فرهنگی با توجه به هنر قصه گویی، این ماه را به خوبی برای کودکان ونوجوانان معرفی کردند.

 کارشناس فرهنگی استان ضمن تشکر و قدردانی از عملکرد همکاران در سال۱۴۰۱ بیان کرد: مسئولان مراکز توجه بیشتری به چگونگی درج آمار فعالیت های عمومی و بازدیدها و کارگاه های تخصصی فصل بهار داشته باشند و به چگونگی بررسی و تحلیل آمار بپردازند.

پذیرایی با اشاره  به رویکرد ها و برنامه های مراکز در سال جاری نکاتی را در پیشبرد برنامه‌ها از جمله: برنامه‌های توسعه و ترویج کتابخوانی، اجرای برنامه‌ها در زمان بندی  مشخص طبق آسیب شناسی هر مرکز در سال گذشته، تاکید بر موضوع دریا و خلیج فارس در فعالیت‌ها با استفاده از ظرفیت های کتابخانه‌های دانشگاه‌ها و مقالات معتبر و برگزاری نمایشگاهی از آثار کودکان و نوجوانان در طرح کانون و مدرسه را عنوان کرد.  

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =