حمایت ها از کانون نسبت به سال قبل پر رنگ تر خواهد بود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از شتاب در بهره برداری از پروژه های کانون پرورش استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی بهزاد فر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت کانون پرورش فکری واجرای فعالیت های تاثیر گذار آن در حوزه کودک و نوجوان اظهار کرد : تلاش می کنیم تا امسال حمایت های بیشتری در حوزه زیر ساخت و عمرانی کانون صورت گیرد و پروژه های کانون در زمان کمتری بهره برداری شود .

بهزاد فر با بیان اینکه معتقدیم اعتبار داده شده به کانون در راه درست هزینه می شودافزود : پروژه هارا الویت بندی کنید تا سریعتر به نتیجه برسد .

  آقا بیگی مدیر کل کانون پرورش فکری استان در این دیدار با اشاره به تدوین برنامه ای از تحلیل عملکرد فعالیت های کانون پرورش استان افزود :این نهاد سعی دارد تا در حوزه اقتصاد فرهنگ تلاش مضاعفی داشته و بر اساس درآمد های فرهنگی ،محصولات فرهنگی در غالب تئاتر ،نمایش نامه و فیلم جهت ارائه به مناطق محروم استان تهیه نماید .

او ابراز امیدواری کرد تا از این طریق جریان فرهنگی گسترده تری در سطح استان ایجاد شود .

آقا بیگی با اشاره به اینکه تکمیل زیر ساخت های فرهنگی در مراکز شهرستان ها در اولویت کانون پرورش استان است ادامه داد : تکمیل سالن های آمفی تئاتر مراکز، جهت نمایش محصولات فرهنگی تولیدی در مرکز آفرینش های هنری از مهم ترین برنامه های کانون پرورش فکری استان است.

او یکی دیگر از اولویت های مهم کانون استان در سال جدید را افتتاح سینما کودک و خانواده و خانه بازی دانست و تصریح کرد : برگزاری اولین نمایشگاه بازی و اسباب بازی با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان در حوزه تولید اسباب بازی ، برگزاری استارت آپ ها در این نمایشگاه و فرهنگ سازی در استفاده از بازی و اسباب بازی از دیگر برنامه های مهم کانون در سال ۱۴۰۲ است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =