فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دائر بر آموزه های دینی، مبانی قرآن و عترت است. 

فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دائر بر آموزه های دینی، مبانی قرآن و عترت است. 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ، ظهر روز پنجشنبه ۳۱ فروردین ماه مدیر دفتر مرکزی حراست کانون پرورش فکری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار ،روح الله عباسی نژاد ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر با اشاره به ظرفیت بالا، پتانسیل فرهنگی، هنری و مربی محور بودن کانون پرورش فکری، اظهار داشت: کانون در ۶۱ رشته خدمات؛ هنری، ادبی، علمی، پژوهشی، تولیدات فرهنگی و فیلم و کتاب ارائه می دهد.

وی با اشاره به رویکرد مدیر عامل محترم و توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید بذر ایمان را در دل و ذهن کودکان و نوجوانان بکاریم، گفت؛ قرآن و عترت بهترین منبع معنوی برای تحقق این امر است که در همین راستا اقدامات خوبی انجام شده و می توان اولین محفل قرانی نوجوانان کانونی در هفته جاری که با دعوت ۱۰۰ قاری نوجوان و جمعی از قرا و حفاظ کشور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد را نمونه ای از همین رویکرد معرفی کرد و امضای تفاهم نامه کانون با بنیاد کرامت رضوی در موضوع خادمان افتخاری کودک و نوجوان را مصداق دیگری از نگاه مذکور برشمرد. 

وی با اشاره به ظرفیت عظیم فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یادآور شد: هر جایی که نهادهای دیگر بتوانند خدمات فرهنگی هنری  با محوریت کودک و نوجوان ارائه بدهند یا متقاضی دریافت خدمات باشند، کانون آماده تعامل و مشارکت موثر است.
وی  در بخش پایانی با تقدیر از پیگیری، دغدغه مندی و تعامل خوب مدیر کل کانون استان ایلام، تصریح کرد : موقعیت، دسترسی ها و ساحت معنوی جنابعالی، به طور ممتاز می تواند به اعتلای خدمات کانون و معرفی نقش مهم آن در تربیت نسل پایه در بین سایر متولیان فرهنگی استان، بسیار موثر باشد همان گونه که تا کنون هم الحمدلله عنایت و اهتمام ویژه‌ای داشته اید. 
در این دیدار جناب حجت الاسلام کریمی تبار نیز با خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از این ملاقات و رویکرد و برنامه های خوب کانون کشور و همچنین تلاش های سرکار خانم رستگار، برخی دغدغه های فرهنگی و تربیتی و اجتماعی استان را مطرح و در پایان از جناب آقای علامتی برای سفر به استان ایلام دعوت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =