زیست‌بوم یزد پذیرای برگزاری جشنواره های بین‌المللی است

همکاری‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صدا وسیمای مرکز یزد در تولید و پخش قصه گویی برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تشکر از رسانه ملی در پوشش زنده برگزاری بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان یزد گزارشی از برگزاری پنج روزه این جشنواره در بخش‌های مختلف حوزه‌های سنی پسران و دختران ، مادران و پدران و پدربزرگان و مادربزرگان بیان کرد و گفت : در این پنج روز بیش از سیزده هزار دانش‌آموز شنونده و بیننده این جشنواره‌ بین‌المللی بودند .

زیست‌بوم یزد پذیرای برگزاری جشنواره های بین‌المللی است

قوامی در ادامه افزود : در تیر ماه امسال در شهرستان اردکان و در سالروز درگذشت پدر ادبیات کودکان و نوجوانان پنجمین جشنواره چله قصه‌ها نیز برگزار می‌شود که از مدیر رسانه ملی جهت انعکاس رسانه ای این جشنواره درخواست همکاری کرد. کریمی مدیرکل صداوسیمای استان یزد ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان یزد که به‌نحو شایسته‌ای برگزار شد از اختصاص زمانی برای پخش قصه‌های جشنواره از صداوسیمای استان و همکاری و مساعدت در پوشش رسانه ای پنجمین جشنواره چله قصه ها خبر داد .

زیست‌بوم یزد پذیرای برگزاری جشنواره های بین‌المللی است

 درپایان قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اهداء لوح از زحمات رسانه ملی در اطلاع‌رسانی و انعکاس رسانه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان از تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =