فراخوان کتابواره «صدکتاب، صد نگاه» منتشر شد

معاونت فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در راستای توسعه و ترویج کتابخوانی و ترغیب و تشویق مربیان به امر مطالعه، فراخوان کتابواره صدکتاب، صد نگاه را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی، معاون فرهنگی کانون استان با اعلام انتشار شیوه‌نامه فراخوان کتابواره «صدکتاب، صد نگاه»، هدف از این برنامه را توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، ارتقای سطح آگاهی و دانش مربیان و معرفی ظرفیت‌های کانون به اولیای تربیتی عنوان کرد و گفت: این فراخوان برای نخستین بار اجرا می‌شود و مربیان مراکز فرهنگی و هنری، یکصد عنوان کتاب از میان کتاب‌های ارسالی به مراکز در سال‌های اخیر را به صورت فیلم معرفی کرده و به نقد و بررسی آن خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه محتواهای تولیده شده طی سال‌جاری برای استفاده مخاطبان در فضای مجازی منتشر خواهند شد، اظهار داشت: با پایان این فراخوان، بانک اطلاعاتی از کلیه‌ی آثار تولید شده با کیفیت مناسب در زمینه‌ی معرفی و نقد کتاب‌ها، جهت رونق و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در اختیار علاقمندان نیز قرار خواهد گرفت.

علومی خاطر نشان کرد: مهلت ارسال آثار برای اولین فراخوان کتابواره تا ۱۵ خردادماه سالجاری می‌باشد که پس از بررسی و داوری آثار، نتایج این فراخوان تا پایان خرداد ماه اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =