مطالبات کانون از نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مطرح شد

محمدصالح جوکار از بخشهای مختلف اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد بازدید کرد و در نشستی پاسخگوی برخی مطالبات شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402، محمد صالح جوکار طی بازدیدی از بخشهای مختلف اداره کل کانون پرورش فکری با کارکنان ستادی کانون دیدار و گفتگو کرد. سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون استان یزد با ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت های فرهنگی، هنری و همکاری با سایر دستگاهها و اقدامات عمرانی از دغدغه‌های کانون سخن به میان آورد و مطالبات کانون را مطرح کرد.

مطالبات کانون از نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مطرح شد

قوامی با اشاره به زمین کانون واقع در شهرک رزمندگان گفت: با توجه به نیاز روز جامعه، طرح اولین پردیس نوجوان در کشور برای این زمین قابلیت اجرایی دارد اما پس از گذشت بیش از 14 سال هنوز در مراحل اولیه باقی مانده و پرونده این زمین بین دستگاهها در گردش است. مدیرکل کانون یزد همچنین وضعیت نابسامان خودروهای کانون را یکی از عوامل سلب نظارت کارشناسان بر مراکز دانست و خواستار مساعدت جهت ساماندهی وسیله نقلیه این دستگاه شد. از دیگر مطالبات قوامی از نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مساعدت جهت تکمیل و راه‌اندازی پروژه مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری شهرستان اشکذر بود .این پروژه بعداز قریب به ۱۳سال آماده بهره برداری است و در صورت تامین تجهیزات لازم تا پایان خرداد ماه افتتاح خواهدشد.

مطالبات کانون از نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مطرح شد

محمدصالح جوکار نماینده مجلس و رئیس کمیسیون داخلی مجلس شورای اسلامی از خدمات کانون پرورش به عنوان خدمت ماندگار یاد کرد و دلیل آن را کار بر پایه ذوق، عقلانیت و پرورش کودک مطرح کرد. نماینده مردم یزد و اشکذر در ادامه افزود: اگر استعدادهای کودکان به موقع شناسایی شود، هم کودک رشد خواهد کرد و هم ایجاد یک هم افزایی در دیگران خواهد کرد. وی با بیان اینکه کودکان باید بر اساس ذوق، استعداد و عقلانیت راه خود را پیدا کنند و والدین می‌بایست از تحکم بپرهیزند و مانند مربیان کانون نقش هدایتگر و مشاور را انجام دهند، آرزو کرد با توسعه مراکز کانون در جامعه این چشم‌انداز در مسیر درست قرار خواهد گرفت.

مطالبات کانون از نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مطرح شد

جوکار در پاسخ به مطالبات کانون گفت: در مورد مرکز فرهنگی، هنری اشکذر به شدت پیگیر هستیم که در خرداد 1402 شاهد افتتاح این مرکز باشیم و در رابطه با مبحث خودرو نیز افزود گرههایی وجود دارد که در صدد رفع آن هستیم اما کانون درخواست خود را اعلام کند. در رابطه با زمین کانون در شهرک رزمندگان نیز چاره را در نشست مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل راه و شهرسازی دانست . در پایان جوکار ضمن قدردانی از تلاش های باورمندانه نیروهای کانون قول بازدید از مراکز فرهنگی، هنری و بررسی مسائل و مشکلات آنها را داد.

 مطالبات کانون از نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مطرح شد مطالبات کانون از نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مطرح شد مطالبات کانون از نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی مطرح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =