کد خبر: 325040
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی سفر آبی بیکران خلیج همیشه فارس

در روز ملی خلیج فارس نمایشگاهی از آثار عکس و نقاشی اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در مجتمع آفرینش کانون هرمزگان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، همزمان با روز ملی خلیج فارس، نمایشگاهی از آثار عکس و نقاشی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان با حضور مدیرکل کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و رییس سابق اسناد تاریخی شهرداری بندرعباس افتتاح شد.

برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی سفر آبی بیکران خلیج همیشه فارس

نوشین فرهادی کارشناس هنری استان گفت: در این نمایشگاه ۶۱ اثر عکس و نقاشی از فرهنگ بومی و آداب و رسوم استان هرمزگان از عکاسان نوجوان استان و اعضای فعال کارگاه های نقاشی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است و تا ۱۴ اردیبهشت این بازدید ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این نمایشگاه بصورت سیار قرار است به تمام نقاط استان هرمزگان سفرکند، تا علاقمندان ومخاطبان بیشتری بتوانند از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

فرهادی تصریح کرد: سفر نقاشی ها ۱۶ اردیبهشت از شمال استان هرمزگان، شهرستان حاجی آباد آغاز می شود. و پس از برپایی نمایشگاه دو کارگاه تخصصی نقاشی و تصویرگری برای مخاطبان کودک و نوجوان و همچنین علاقمندان بزرگسال به هنر تصویرسازی برگزار می گردد.

برپایی نمایشگاه عکس و نقاشی سفر آبی بیکران خلیج همیشه فارس

شایان ذکر است که هدف از سفر نقاشی ها، بستر سازی برای تبادل تجربه و فراهم سازی موقعیت هدایتگری یکسان جهت آشنایی با تکنیک های جدید نقاشی و تصویرسازی در تمامی مناطق استان می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =