پیام تبریک و قدردانی مدیرکل کانون هرمزگان از کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان به مناسبت روز معلم از کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان،پروین پشتکوهی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد گرانقدر مرتضی مطهری و پاسداشت مقام معلم گفت: دوازدهم اردیبهشت‌ماه که همزمان با شهادت بزرگ معلم انقلاب شهید آیت الله مرتضی مطهری است، فرصتی مغتنم برای همه آحاد جامعه جهت تقدیر از اهتمام و تلاش معلمان و مربیان عزیز است که مشفقانه و با تعهد در برهه های سخت و آسان؛ چراغ علم و ادب و اندیشه و اخلاق را فروزان نگه می‌دارند و با تربیت انسان‌های آگاه و عالم؛ زمینه توسعه و پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می کنند.
در پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان چنین آمده است: همواره آنکه به ما می آموزد معلم ما است. گاهی یک انسان شایسته و متعهد، یا یک درخت با سایبان سخاوتمندانه و گسترده‌اش؛ یا حتی می‌توان گفت هر ذره‌ای در جهان هستی جهت آموختن به پیرامونش خلق شده است لذا بسیار ارزنده است که برای این تعالی دهنده، روزی انتخاب شده تا به این جایگاه رفیع عمیق‌تر بیندیشیم. جایگاهی که مرتبه انبیا قلمداد می شود؛ نشان می دهد که تلاش ما برای تاثیرگذارتر بودن را در راس اولویت ها قرار می دهد تا در ساحتی که انجام وظیفه می کنیم آن ارج نهاده و پاس بداریم.
و به میمنت این روز تاثیرگذار صمیمانه از زحمات و تلاشهای مجدانه همه مربیان مراکز فرهنگی هنری تشکر می شود و آرزو می کنم در سایه الطاف الهی همواره سربلند و برقرار باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =