نشست «آموزش خانواده با محوریت آسیب‌های فضای مجازی» برگزار شد

همزمان با اجرای طرح "کانون مدرسه" نشست «آموزش خانواده با محوریت آسیب‌های فضای مجازی»در مرکز فرهنگی هنری ۲ مشهد ویژه والدین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، نشست «آموزش خانواده با محوریت آسیب‌های فضای مجازی» ویژه والدین اعضای طرح کانون مدرسه در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ مشهد برگزار شد.

این نشست با حضور حجت الاسلام کاظم استیری کارشناس پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و والدین اعضای مرکز ۲ و اعضای طرح کانون مدرسه (دبستان نظری) انجام شد.

نشست «آموزش خانواده با محوریت آسیب‌های فضای مجازی» برگزار شد

استیری در این نشست در خصوص مواردی چون سواد ارتباطات، سواد دانشی، سواد مهارتی، وسواس حقوقی و وسواس انتقادی صحبت کرد.  

وی همچنین با طرح سوالاتی همچون چه زمانی نگران فرزندان خود شوید و برای مدیریت فرزندان خود در فضای مجازی چه کنیم؟ به پاسخگویی سوالات والدین پرداخت.

ایشان با تاکید بر سرعت پیشرفت تکنولوژی وارتباطات گفت: این سرعت سبب شده است که معمولا فرزندان در استفاده از این تکنولوژی از والدین پیشی بگیرند و متاسفانه تعداد زیادی از والدین نسبت به خطرات دنیای مجازی آگاهی کافی نداشته باشند. لزوم توجه به این موضوع و نحوه چگونگی بر خورد با آن نیز ظرافت خاصی دارد که والدین باید نسبت به آن آگاه باشند.

در خاتمه استیری با تاکید بر لزوم آگاهی والدین از فضای مجازی از آنان خواست در این فضا بصورت ایمن همراه فرزندانشان باشند تا بتوانند از خطرات احتمالی پیشگیری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =