کد خبر: 325150
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
بازدید 413
گرامیداشت روز زمین پاک در صائین قلعه

بمناسبت ۲اردیبهشت روز زمین پاک و هوای پاک ویژه برنامه‌ای با عنوان «زمین پاک، هوای پاک حق مسلم ما بچه هاست» با مشارکت مدرسه آسیه شهرصائین قلعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ حمید آقایاری در گزارشی ابراز داشت: بمناسبت ۲اردیبهشت روز زمین پاک وهوای پاک ویژه برنامه ای با عنوان زمین پاک هوای پاک حق مسلم ما بچه هاست با مشارکت مدرسه آسیه شهرصائین قلعه برگزار شد.

 مسئول کتابخانه سیار روستایی صائین قلعه ضمن اشاره به این روز گفت: دانش آموزان با پیاده روی از مسیر مدرسه تا شهرداری این روز را گرامی داشتند ودر ادامه با حضور در سالن جلسات شهرداری صائین قلعه با حضور شهردار اعضای شورا جلسه‌ای برگزار شد.

حمید معینی شهردار شهر صائین‌قلعه درمورد زمین پاک و هوای پاک توضیحاتی ارائه کرد و از مزیت‌های زمین و هوای پاک و چگونگی جلوگیری از آلودگی آن صحبت نمود و در ادامه آقایاری مربی کتابخانه سیار ضمن تشکر و قدردانی از شهردار و اعضاء شورا درمورد چگونگی کمک به حفظ آب و هوای سالم توضیحاتی دادند و چند تن از دانش آموزان نیز راهکارها و پیشنهادات خود را ارائه نمودند. در این راهپیمایی۱۰۰دانش آموز و۵ معلم حضور داشتند.

گرامیداشت روز زمین پاک در صائین قلعه

گرامیداشت روز زمین پاک در صائین قلعه

گرامیداشت روز زمین پاک در صائین قلعه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =