هم‌افزایی و افزایش همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با کانون پرورش فکری استان هرمزگان

با هدف افزایش تعامل و همکاری‌های دو جانبه جلسه‌ای مشترک بین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این جلسه مشترک در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه به میزبانی رسول جهانداری رییس فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس و با حضور پروین پشتکوهی مدیرکل، نعیم اسدی معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و جمعی از کارشناسان دو دستگاه برگزار شد. 
جهانداری به پاس گرامیداشت مقام معلم و خرسندی از برگزاری نشست هم‌افزایی همکاری دو جانبه دو دستگاه گفت: از همت و زحمات ارزشمند و صمیمانه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در عرصه فرهنگی و آموزشی قدردانی میکنم و از تمام همدلی‌ها و همکاری‌هایی که از قبل با مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس صورت گرفته تشکر ویژه دارم.
وی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس این آمادگی را دارد که در فعالیت های فرهنگی با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مشارکت داشته باشد و با همکاری دو جانبه ازظرفیت‌های دو مجموعه و با توجه به اهداف مشترکی که در عرصه فرهنگ وجود دارد در بحث کاهش هزینه‌ها، از ظرفیت‌های متقابل دو دستگاه استفاده شود.
رییس فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس به برنامه های مشترک فرهنگی چون : رشد و پرورش هنرمندان با برگزاری جشنواره های استعدادیابی، ارتقاء فرهنگ شهروندی در مناطق محروم، اردو در قالب گردشگری یک روزه شهر بندرعباس اشاره کرد.
وی به ظرفیت های  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در برنامه های مشترک اشاره کرد و گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با امکانات در بخش های مختلف در سطح شهر آمادگی خود را جهت همکاری با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اعلام می کند.
در ادامه پشتکوهی گفت: خدا رو شاکریم از حضور افراد توانمند در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس که با همکاری و مشارکت هم، تمام تلاش خود را برای بهتر شدن آینده کودکان و نوجوانان این سرزمین انجام می دهند این همکاری و تعاملات سبب یک کار تاثیرگزار، و فرهنگ ساز خواهد شد.
وی با اشاره به تعاملات و ظرفیت های متقابل دو دستگاه گفت:کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان  آمادگی و توانایی این را دارد که جشنواره خاص شهر بندرعباس مانند جشنواره قصه گویی را با محوریت حقوق شهروندی در مناطق کم برخوردار و محروم برگزار کند تا در این مناطق فرهنگ سازی حقوق شهروندی جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی و شهری صورت پذیرد.
وی مهرواره مجسمه شهر من را یکی از برنامه های فرهنگی در سطح حفظ فضای شهری و شهروندی عنوان کرد و گفت: مهرواره های «مجسمه های شهر من» از سال گذشته در کانون پرورش فکری استان در حال برگزاری است و این مهرواره به صورت تولید محتوا تصویر، کلیپ و داستان از مجسمه های شهر که توسط کودکان ونوجوانان انجام می شود این فرهنگ را نهادینه می کند که کودکان و نوجوانان علاوه بر داستان مجسمه ها در حفظ و نگهداری آن تلاش کنند.
 مدیرکل کانون کانون استان از ظرفیت ماشین های کتابخانه های سیار کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با امکانات کتابخانه جهت جلوگیری از آسیب های اجتماعی  برای کودکان ونوجوانان در محلات خاص بندرعباس نام برد.
وی همچنین از برگزاری کارگاه‌های تک جلسه‌ای برای مهارت آموزی افراد برای پرورش و رشد هنرمندان در سطح شهر خبر داد و گفت:این کارگاه های تک جلسه‌ای به صورت تخصصی توسط کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بزودی برگزارخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =