کد خبر: 325208
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
مرکز فرهنگی هنری شهرستان مه‌ولات احداث می‌شود

تفاهم‌نامه احداث مرکز فرهنگی هنری شهرستان مه‌ولات در شهر فیض‌آباد با حضور نماینده شهرستان تربیت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه و مدیرکل کانون خراسان رضوی به امضا رسید.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، تفاهم‌نامه احداث مرکز فرهنگی هنری مه ولات با حضور محسن زنگنه نماینده مردم شورای اسلامی شهر تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان، مرتضی رئیسی شهردار شهر فیض‌آباد و عباس جوان رئیس شورای اسلامی شهر فیض‌آباد در روز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با گرامیداشت هفته معلم در شهر فیض‌آباد به امضای طرفین رسید.
این تفاهم نامه که پیرو مصوبه نایب‌رئیس اول مجلس به شهرستان تربت حیدریه به امضا رسید؛ مرکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر فیض آباد با همکاری کانون و شهرداری فیض آباد احداث خواهد شد.

محسن زنگنه نماینده مردم شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه، مه ولات و کاوه در نشست امضای تفاهم‌نامه احداث مرکز فرهنگی هنری شهر فیض‌آباد، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های اثرگذار کانون گفت: باتوجه‌به ضرورت و اهمیت مقوله فرهنگ بخصوص برای کودک و نوجوان نسل امروز؛ مبلغ ۱۵ میلیارد تومان جهت ساخت مرکز فرهنگی هنری شهرستان مه ولات تخصیص داده می‌شود و امید است که این حرکت منشأ اتفاقات مؤثر و پایداری در رشد همه‌جانبه نسل امروز در این شهرستان گردد. 
در ادامه مدیرکل کانون خراسان رضوی با اشاره به قدمت و سابقه فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش گفت: این نهاد فرهنگی سال‌هاست که در حوزه کودک و نوجوان مشغول به فعالیت است و شاهد موفقیت آن افراد سرشناس و بزرگ‌مردان و زنانی هستند که در این کشور درحال‌خدمت رسانی به مردم هستند.
وی با اشاره به‌ضرورت وجود مراکزی همچون کانون پرورش فکری در اقصی‌نقاط استان بر ضرورت افزایش مراکز به‌خصوص در تربت‌حیدریه باتوجه‌به جمعیت آن تأکید کرد و گفت: افزایش مراکز کانون نیازمند هم‌افزایی، مساعدت و همراهی افراد مؤثر و نهادهای اثرگذار است تا این مهم به‌سرعت و باکیفیت لازم محقق شود.
زره‌ساز با اشاره به توافقات صورت‌گرفته در خصوص احداث مرکز مه ولات گفت: امیدواریم با احداث و راه‌اندازی این مرکز بتوانیم رسالت خود برای کودکان و نوجوانان فرهیخته و پرتلاش این منطقه از استان را به سرانجام رسانیم.
در این جلسه مرتضی رئیسی شهردار شهر فیض‌آباد با استقبال از طرح پیشنهادی احداث مرکز فرهنگی هنری در شهرستان مه ولات زمینی با اختصاص زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع در پارک جنت این شهرستان موافقت کرد و ساخت این مرکز را منشأ اتفاقات خیر در آینده دانست.

مرکز فرهنگی هنری شهرستان مه‌ولات احداث می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =