کد خبر: 325264
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
بازدید بخشدار بخش فرح‌دشت از کتابخانه سیارروستایی کاشمر

همزمان با هفته‌ی گرامیداشت مقام معلم، ولی الله واعظ‌طبسی بخشدار بخش فرح‌دشت شهرستان کاشمر، از کتابخانه سیارروستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی همزمان با هفته‌ی گرامیداشت مقام معلم، ولی الله واعظ‌طبسی بخشدار بخش فرح‌دشت شهرستان کاشمر، از کتابخانه سیارروستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر بازدید کرد.

مهدی اسحاقی مربی کتابخانه سیار روستایی کاشمر با اعلام مطلب فوق افزود:این بازدید همزمان با مراسم هفته معلم و تقدیر و تشکر از مدیر و معلمان دبستان عمار روستای جردوی انجام شد.

واعظ طبسی ضمن حضور درمینی بوس کتابخانه سیار با شیوه ی فعالیتهای این واحد و فعالیتهای متعدد فرهنگی و هنری و ادبی آن آشنا شده و از زحمات مربی کتابخانه سیار کاشمر تقدیر و تشکر کرد و ضمن تاکید به اعضا کتابخانه و بچه‌های روستا برای قدر دانستن فرصت بوجود آمده در استفاده از امکانات و فعالیت‌های کتابخانه سیار گفت: کتاب را به عنوان بهترین دوست خود بدانید و با آن انس بگیرید چرا که بالا بردن سطح علمی و فرهنگی و فکری شما در گرو مطالعه زیاد کتاب است. شما آینده‌سازان این کشور هستید و باید با مطالعه و دانش‌اندوزی بهترین شرایط را برای کشور رقم بزنید.

در پایان این بازدید، بخشدار فرح‌دشت آمادگی خود را در جهت حمایت و همکاری بیشتر با کتابخانه‌ی سیار اعلام کرد.

بازدید بخشدار بخش فرح‌دشت از کتابخانه سیارروستایی کاشمر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =