کد خبر: 325311
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
بازدید 254
گرامیداشت هفته معلم در گرماب و صائین قلعه استان زنجان

مرکز فرهنگی هنری گرماب و کتابخانه سیار ۲ زنجان(صائین قلعه) به مناسبت گرامیداشت هفته معلم ویژه‌برنامه‌های مختلفی را در مدارس مناطق خود برای کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ مرکز فرهنگی هنری گرماب و کتابخانه سیار ۲ زنجان(صائین قلعه) به مناسبت گرامیداشت هفته معلم ویژه‌برنامه‌ های مختلفی را در مدارس مناطق خود برای کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان برگزار کردند.

مرکز فرهنگی هنری گرماب

سید مونس حسینی در گزارشی ابراز داشت: مرکز فرهنگی هنری گرماب با همکاری مدرسه شهید رجایی برنامه‌ی تجلیل از مقام معلم و جشن روز معلم را برگزار کرد.

مسئول مرکز فرهنگی هنری گرماب با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی گفت: دراین ویژه‌برنامه کارگاه ادبی با عنوان حدیث عشق، دکلمه خوانی، معرفی وقایع و ایام هفته‌ی معلم، معرفی شخصیت شهید مطهری  و مسابقه‌ی حضوری بود.

 همچنین یکی از معلمان نمونه‌ی منطقه و هنرمند شهر گرماب در خصوص مقوله‌ی آموزش و تربیت مطالبی عنوان کرد و از کانون پرورش فکری که نهادی مقدس و پویا  در حوزه‌ی تربیت و پرورش فکر کودکان و نوجوانان می باشد تشکر نمودند.

در پایان دانش‌آموزان با خوانش جملات ادبی به آموزگار خود از تلاش‌های وی تقدیر و تشکر کردند.

گرامیداشت هفته معلم در گرماب و صائین قلعه استان زنجان

گرامیداشت هفته معلم در گرماب و صائین قلعه استان زنجان

کتابخانه سیار روستایی ۲زنجان(صائین قلعه)

مسئول کتابخانه سیار روستایی بمناسبت هفته معلم کتابخانه سیار روستایی ۲زنجان(صائین قلعه) در مدارس شهری وروستایی به اجرای برنامه‌های متنوعی همچون جشن روز معلم، تجلیل از معلمان مدراس با اهداء لوح تقدیر از طرف اداره کل استان، معرفی کتاب، مسابقه و سرودخوانی پرداخت.

 در این برنامه‌ها که در مدارسه دخترانه آسیه صائین قلعه که با حضور مسئولین شهری امام جمعه محترم شهر حجت الاسلام حاج آقا نوری واعضاء محترم  شورای شهر وشهرداروتنی چند از مسولین برگزار شد امام جمعه محترم به جایگاه معلم اشاره فرمودند وضمن گرامیداشت هفته معلم از مسولیت سخت ودشوار معلمین گفتند ودرادامه به تجلیل از معلمین پرداخته شد.ضمن اینکه جشنی با دانش آموزان   دبستان دانش روستای عمید آبادبرگزار شد که در این مراسم نیز ازمعلمان تجلیل شد واعضا سرود به خواندن سرود در وصف معلم پرداختنددر پایان این مراسم با حضور ۳۰۰دانش آموز اجرا شد.

گرامیداشت هفته معلم در گرماب و صائین قلعه استان زنجان

گرامیداشت هفته معلم در گرماب و صائین قلعه استان زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =