آیین بزرگداشت مقام معلم برگزار شد

به مناسبت هفته معلم و با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم در مراکز شماره‌ی ۴ کانون اردبیل و گرمی، گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در برنامه‌ای که روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، با حضور ۶۰  نفر از دانش‌آموزان دبستان پسرانه‌ی شهید بهنام یوسفی در قالب طرح «کانون مدرسه» در مرکز شماره‌ی ۴ کانون اردبیل برگزار شد، در ابتدای برنامه فاطمه حیدری،مربی مسوول مرکز  ضمن خیر مقدم‌گویی و تبریک هفته‌ی معلم، جایگاه و نقش معلم را در تربیت و هدایت کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده‌ساز کشور تشریح کرد.

اسلام ‌حسن‌زاده مربی فرهنگی مرکز نیز با اشاره به آیات قرآن و احادیثی از ائمه معصومین(ع)، شان و مقام معلم را تبیین کرده و در ادامه شخصیت و آثار شهید مرتضی مطهری را برای اعضا معرفی کرد.

شعرخوانی از کتاب «اون چیه که؟ اون کیه که ؟»، قصه‌گویی از داستان «ببو» و اجرای مسابقه از برنامه های اجرا شده در این برنامه بود.

گفته می‌شود، در پایان اعضا با نقل خاطراتی از بهترین روز خود در مدرسه، کلیپی که به مناسبت روز معلم تهیه شده بود را تماشا کردند.

آیین بزرگداشت مقام معلم برگزار شد

در مرکز فرهنگی، هنری کانون گرمی نیز همزمان با هفته نکوداشت مقام معلم، فعالیت‌های مختلفی برای گرامیداشت این مناسبت با حضور اعضا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، فضاسازی، معرفی شخصیت استاد شهید مرتضی مطهری، معرفی شغل و جایگاه معلمی، قصه‌گویی و شعرخوانی از جمله برنامه‌های بود که توسط مربیان فرهنگی مرکز در این مناسبت اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =