کد خبر: 325487
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
بازدید 166
حضور مدیران مدارس جامعه المصطفی در مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری قم

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، مدیران مدارس جامعة المصطفی العالمیة پس از بازدید از مجتمع پردیسان کانون پرورش فکری در جلسه‌ای با حضور محمدغفاری مدیرکل کانون استان شرکت کردند. 

در این نشست مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم ضمن خوش آمدگویی به مدیران مدارس جامعه المصطفی در شهر مقدس قم، به معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رسالت‌ها و برنامه‌های آن پرداخت. محمد غفاری با برشمردن ظرفیت‌های همکاری بین طرفین، خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان ملیت‌های مختلف مقیم شهر مقدس قم را برای کانون راهبردی مهم و وظیفه ذاتی دانست و بر عزم کانون در خدمت رسانی به خانواده بزرگ جامعة المصطفی العالمیة به منظور رشد و تعالی سفیران آینده تشیع و جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خود تاکید کرد. غفاری با بیان اینکه کانون پرورش فکری یک الگوی منحصر به فرد در کشف استعداد و پرورش خلاقیت کودکان است، مساعدت در آموزش و دانش افزایی مبلغان و طلاب خارجی به منظور بهره‌مندی و صدور این الگوی مجرب را یادآور شد.

حجت الاسلام صانعی رئیس اداره مدارس عصری جامعة المصطفی العالمیة ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین ظرفیتی در استان پرورش خلاقیت را که در آموزش رسمی به طور خاص دیده نشده یکی از مهم‌ترین دغدغه‌مندی‌هایی دانست که با استفاده از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری قابل دستیابی است. 

حضور مدیران مدارس جامعه المصطفی در مجتمع کانون پرورش فکری پردیسان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم در پایان بر عقد تفاهم نامه همکاری به ویژه در برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی تاکید کرد و تعامل در استخراج و توانمند سازی خانواده‌ها برای بیان قصه‌های آیینی، بومی و افسانه‌های ملیت‌های خود را مهمترین برنامه کانون استان قم در بخش بین الملل قصه گویی سال 1402 عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =