نشست هم اندیشی بازرس کل  استان ایلام با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزارشد

نشست هم اندیشی بازرس کل  استان ایلام با مدیرکل و برخی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در محل بازرسی کل استان ایلام برگزارشد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان ایلام مالک روشنی بازرس کل استان ضمن سلام و خیرمقدم به حضار گفت: مخاطبان و جامعه هدف شما افرادی هستند که نیاز به برنامه تربیتی هدفمند دارند.اگر در این مقطع خوب عمل شود در آینده نتیجه و اثر را در سطوح مختلف جامعه می بینیم.

روشنی ادامه داد:اگر خدای ناخواسته در زمینه ی تربیت جامعه ی هدف سهل انگاری شود باید تاوان آن را در آینده بپردازیم.

ایشان توصیه نمود: برای انجام کار، برنامه ریزی داشته باشید. برای آینده خود یک افق را بر اساس رسالت تعیین شده در اساسنامه ترسیم نمائید و با برنامه کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت به هدف مورد نظر برسید.

ایشان ادامه داد:کانون پرورش فکری ذوق ها و فکرها را شناسایی کند و برنامه ریزی نماید.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت و جایگاه معنوی مساجد و انجام فعالیت های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان ادامه داد: در کانون خلاقیت به خرج دهید تا بچه ها به مساجد جذب شوند.واین از بهترین کارهایی است که مجموعه شما میتواند برای آن برنامه ریزی داشته باشد.

ایشان درادامه افزود: در کانون با ظرافت خاصی با مخاطبان برخورد کنید که آنان جذب کانون و فعالیت های آن شوند و اگر در این مسیر اقدامات و عملکرد خوب انجام نشود، مخاطبان دفع می شوند.
ایشان ادامه داد:جامعه هدف و مخاطبان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان افرادی هستند که مستعد یادگیری و پرورش هستند.

خانم رستگار مدیرکل کانون نیز دراین دیدار ضمن تبریک انتصاب بازرس کل استان، گزارشی از اقدامات انجام شده این اداره کل در حوزه های فرهنگی واداری ومالی ارائه نمود.

ایشان ادامه داد:برگزاری جشنواره استانی نمازکلیدبهشت، مشارکت در جشن نیمه شعبان، پیگیری و احیای مرکز نجوم ورصدخانه کانون و دریافت اعتبارات لازم دراین راستا ،افتتاح ساختمان جدید مرکز فرهنگی هنری سراب باغ و استقرار میز خدمت در مصلای شهر ایلام برخی اقدامات انجام شده این اداره کل بوده است.

خانم رستگار در پایان درخصوص فعالیت اداره کل کانون استان در حوزه اربعین ،و در حوزه اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران نیز گزارش کاملی را ارائه نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =