پنجمین دوره طرح کشوری همیار مادر و کودک در مجتمع کانون برگزار شد

همزمان باهفته ملی جمعیت با همکاری کانون پرورش فکری، اداره بهزیستی، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری، موسسه همیاران توانخواهان و موسسه فرهنگی هنری ریحانه‌الرسول طرح رایگان همیار مادر و کودک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه 27 اردیبهشت۱۴۰۲ پنجمین دوره طرح کشوری همیار مادر و کودک با حضور پنجاه نفر از مادران باردار و یا دارای فرزندان زیر دو سال در مجتمع فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار شد.

 پنجمین دوره طرح کشوری همیار مادر و کودک در مجتمع کانون برگزار شد

در این برنامه مادران شرکت کننده با اهداف این برنامه آشنا شدند و با تفاوت‌های مادر کامل و مادر کافی طی توضیحات دکتر مرضیه دهقانی فیروزآبادی آگاهی پیدا کردند. در ادامه این برنامه کلیپهایی از کارگاههای دوره قبل پخش شد و سپس تسهیل گران این طرح معرفی شدند. در انتهای برنامه مادران داوطلب به سه گروه تقسیم شدند تا با تعامل با تسهیل‌گر خود و به اشتراک گذاشتن تجربیات دوران‌های قبل بارداری، حین بارداری و بعد از زایمان با یکدیگر تعامل کنند و در مقوله فرزندپروری و پرورش نسل جوان و کارآمد به هم‌افزایی بپردازند.

 پنجمین دوره طرح کشوری همیار مادر و کودک در مجتمع کانون برگزار شد پنجمین دوره طرح کشوری همیار مادر و کودک در مجتمع کانون برگزار شد پنجمین دوره طرح کشوری همیار مادر و کودک در مجتمع کانون برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =