خواستار گسترش  فعالیت های کانون در شهرستان های چناران و  طرقبه شاندیز شد

حسین عباس‌زاده امامی نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی با ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون در استان باهدف گسترش فعالیت‌های کانون در شهرستان طرقبه شاندیز و چناران دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی حسین عباس‌زاده امامی نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس شورای اسلامی با ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون در استان دیدار کرد.

حسین عباس‌زاده امامی با ضمن بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیار تأثیرگذار بوده و نیاز است از تمام ظرفیت آن استفاده شود گفت: نباید از ظرفیت کانون غفلت کنیم، شهر جدید گلبهار علاوه بر داشتن جمعیت بسیار زیاد فرهنگ‌های ساکنین آن هم بسیار متنوع است. اگر به این ظرفیت‌ها توجه نشود و از این ظرفیت‌ها استفاده نشود ممکن است در آینده نتیجه عکس داشته باشد و تهدید محسوب شود.

خواستار گسترش  فعالیت های کانون در شهرستان های چناران و  طرقبه شاندیز شد

در این دیدار ابراهیم زره‌ساز ضمن تشکر از نگاه ویژه نماینده مردم چناران و طرقبه شاندیز نسبت به گسترش فعالیت‌های کانون حوزه انتخابیه ایشان گفت: هویت‌ها و خرده هویت‌هایی که در شهرستان طرقبه است این ظرفیت را دارد تا هر اتفاق خوبی را رقم بزند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی بیان کرد: باتوجه‌به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با فرهنگیان و تأکید بر تقویت هویت دینی و ملی در کودکان و نوجوانان افزود: برگزاری جشنواره قصه‌گویی کانون هم در همین راستا است و خواستار حمایت مسئولین شهرستان از فعالیت قصه‌گویی و گسترش آن شد.

وی افزود : با توجه به جمعیت  قابل توجه شهر گلبهار و  هماهنگی  با سازمان مدیریت امکان راه اندازی مرکز فرهنگی هنری با حمایت نماینده محترم شهرستان وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =