اردکان، پنجمین ایستگاه جشنواره قصه‌گویی"چله قصه‌ها"

با اعلام آمادگی موسسه افق کویر به عنوان حامی پنجمین جشنواره استانی قصه‌گویی چله قصه‌ها در شهرستان اردکان، تشکیل جلسات همفکری شدت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، دومین جلسه هماهنگی جشنواره استانی چله قصه ها در اردکان، با حضور سیده عالیه قوامی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در محل موسسه فرهنگی هنری افق کویر چادرملوی اردکان، برگزار شد. در این نشست که با هدف تعیین تاریخ برگزاری جشنواره و بررسی مسائل مالی آن تشکیل شد، حجت الاسلام طالب پور مدیرعامل موسسه فرهنگی افق کویر،حسین کمالی معاون هنری موسسه، مهدی آرایی کارشناس فرهنگی و پروین پورمصیبی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ کانون پرورش فکری شهرستان اردکان نیز حضور داشتند.

قوامی ضمن تشکر از حمایت های موسسه در برگزاری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی، در مورد پیشتاز بودن کانون استان یزد در امر قصه‌گویی و کسب رتبه ی یزدی ها در سالهای متوالی در جشنواره بین المللی قصه گویی اشاره کرد و از ظرفیت های بی نظیر استان از لحاظ لهجه و فرهنگ و زیست بوم غنی و حفظ و ترویج این فرهنگ با قصه و قصه گویی صحبت کرد.

طالب پور،نیز بر کیفیت برگزاری جشنواره قصه گویی چله قصه ها تاکید کرد. آرایی ضمن اشاره به اینکه جشنواره چله قصه ها در چهار سال گذشته با همکاری شهرستان های استان، با کیفیت عالی برگزار شده قول داد که این جشنواره در شهرستان اردکان به یک خاطره شیرین تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =