کد خبر: 325684
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
مسابقه تولید پادکست با عنوان پرواز لاله ها

به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کردستان با همکاری اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان مسابقه تولید پادکست را با عنوان پرواز لاله ها را برگزار می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مسابقه پادکست پرواز لاله ها به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری و باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می گردد.

 بنا بر این گزارش، اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون استان می توانند با تهیه ی پادکست های پنج دقیقه ای در این مسابقه شرکت کنند.

در ادامه گزارش آمده است، متن های انتخابی پادکست ها علاوه بر آثار خلق شده توسط خود اعضا، می تواند از متون ادبی موجود به زبان کردی و فارسی با موضوع ایثار، ازخودگذشتگی، شجاعت و شهادت می باشد.

 در ارزیابی پادکست ها لحن، خلاقیت، جذابیت و ارتباط با مخاطب، انسجام موضوعی و پیوستگی ادبی مورد نظر خواهد بود و اعضای مراکز می توانند تا مورخ 3/3/ 1402آثار خود را به ادمین کانال کانون پرورش فکری در اپلیکیشن شاد به آدرس   kpf_kordestan  ارسال نمایید.

لازم به ذکر است در پایان پس از داوری به سه اثر برتر در این مسابقه با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =