برگزاری نمایشگاه "بازی، شادی، تماشا" در موزه ملی هنر و ادبیات کودک

موزه ملی هنر و ادبیات کودک به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی نمایشگاهی با عنوان "بازی شادی تماشا" در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون استان تهران برگزار کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ با توجه به نزدیک  شدن به فصل تابستان و ایام فراغت کودکان و نوجوانان و همچنین شعار امسال ایکوم "موزه پایداری و حال خوب" کارهای ارائه شده در نمایشگاه به معرفی و مرور کتاب‌های کانون با موضوع بازی و همچنین اسباب‌بازی‌ و سرگرمی‌های فکری اختصاص یافته است. از موارد ارائه شده در این نمایشگاه می‌توان به ۵۳ اثر تصویرگری کتاب‌ مانند: بازی‌های محلی، پله بازی، تاب تاب تاب بازی، بازی با انگشت‌ها، جادو در شهر بازی و ... به تصویرگری هنرمندانی چون: رودابه خائف، رضا لواسانی، میترا صمدی، هاله لادن، فرهاد جمشیدی و ... همچنین معرفی اسباب‌بازی‌های تولید شده در کانون مانند: جورچین، تنگرام و ... در فضای جانبی موزه اشاره کرد.

برگزاری نمایشگاه "بازی، شادی، تماشا" در موزه ملی هنر و ادبیات کودک

این نمایشگاه از تاریخ: ۱۴۰۲/۲/۲۸ تا ۱۴۰۲/۳/۱۰ در موزه ملی هنر و ادبیات کودک واقع در خیابان دکتر فاطمی – خیابان حجاب – مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون دایر می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت هماهنگی برای بازدید گروهی با شماره تلفن  ۸۸۹۷۱۳۸۱ تماس بگیرند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =