کیفیت در انجام فعالیت ها مورد توجه قرار گیرد

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در جمع اعضای کانون و مربیان شهرستان سیریک، تقویت مطالبه گری و توجه به کیفیت در فعالیت ها را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان، فرهاد فلاح در ادامه بازدید از فعالیت های کانون پرورش فکری شرق هرمزگان با استقبال مربیان و اعضای کانون پرورش سیریک وارد این شهرستان شد.

وی سپس با حضور در نمایشگاه آثار تولیدی اعضای کانون در حوزه مهارت آموزی و اشتغال زایی، از تولیدات هنری دختران نوجوان منطقه در بخش های گلابتون دوزی، زری بافی، خوس دوزی، چرم دوزی، نمددوزی و ساخت زیورآلات بازدید کرد.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در جمع مربیان و اعضای کانون پرورش فکری سیریک نیز حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با آن‌ها، برنامه‌ریزی برای ارتباط با خانواده ها، برگزاری رویدادهای حل مساله، انتخاب نماینده کانون در مدارس، برگزاری دوره های ویژه برای علاقمندان به این حوزه، تقویت مطالبه گری و توجه به کیفیت در فعالیت ها را مورد تأکید قرار داد.

کیفیت در انجام فعالیت ها مورد توجه قرار گیرد

در این نشست همچنین تعدادی از اعضای کانون به نمایندگی از نوجوانان شهرستان، مسائل و مشکلات این حوزه را بیان و معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ضمن همراهی با نوجوانان، پیشنهادات و دستورات لازم را ارائه کرد.

در پایان این نشست و به مناسبت روز دختر، هشت نفر از دختران حاضر در این مراسم با اهدای کارت هدیه و شاخه گل، مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =