کد خبر: 325846
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
پر پرواز شهدا در بلندای بام ایران بیجار

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ویژه برنامه ای با عنوان " پر پرواز " در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان مرکز فرهنگی هنری بیجار برای کودکان دیار گروس برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، ویژه برنامه " پر پرواز " با هدف گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا و آزاد سازی خرمشهرو همچنین آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمانهای امام و شهدا توسط مربیان مرکز بیجار برگزار گردید.

 این ویژه برنامه با اجرای برنامه های متنوع، مسابقه نقاشی گروهی ،  قصه گویی، سرود، دکلمه خوانی، شعرخوانی ،قرائت اثر ادبی  و معرفی کتاب و معری شخصیت شهدای جنگ تحمیلی در این روز با حضور کودکان و نوجوانان انجام شد.

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری بیجار  گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان طی سال‌های اخیر گام‌های مؤثری را در جهت شناساندن اهداف، آرمان‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان برداشته است .

سیدیاسر هاشم زاده افزود: فرهنگ ایثار و شهادت همچنان مهمترین مسئله ما است و ترویج این فرهنگ از وظایف تمامی مردم است.

در این مراسم مسئولین فرهنگی هنری شهر ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونت فرمانداری ،حراست فرمانداری ، ریاست حوزه هنری خبرنگاران و اصحاب رسانه و خبرنگار شبکه کردستان حضور داشتند که در پایان هدایایی به رسم یابود به کودکان اهدا گردید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =