کد خبر: 325956
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
۴ عنوان کتاب صوتی با همکاری کانون پرورش فکری منتشر شد

۴عنوان کتاب صوتی در قالب‌های شعر و داستان برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان در قالب کتاب صوتی و الکترونیک با همکاری کانون پرورش فکری در سال جاری عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  ۴ عنوان کتاب صوتی  به مناسبت سوم خرداد گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در استان خراسان شمالی در سال جاری   منشر شد.

 این کتاب های صوتی  با موضوع دفاع مقدس در قالب های داستان، خاطره، شعر، پژوهشی، کودک و نوجوان، تاریخ شفاهی، زندگی نامه، نمایشنامه و ... از رزمندگان و شهدای بومی استان به صورت صوتی توسط مربیان کانون پرورش فکری خوانش شده است.

کتاب "دعوای گنجیشکی"   و "درخت خانه ما "از مجموعه شعر های زهرا داوری با صدای  فاطمه عطاالهی مسئول مرکز ۳ بجنورد ، رمان نوجوان "کاش یکی قصه اش را می گفت " به نویسندگی شکوه قاسم نیا با صدای الهه دهستانی و رمان نوجوان "مردان فردا "با صدای فاطمه نودهی از کتاب های صوتی تهیه شده در سال جاریست.

 کتاب های صوتی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای جامعه هدف روشندلان، کودک و نوجوان، بزرگسالان تولید می شود.

 بیشتر آثار صوتی ادراه کل  حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جوانان استان و با استفاده از ظرفیت مربیان متخصص این حوزه تولید شده است.

گفتنی است؛ تاکنون حدود ۲۰ عنوان کتاب صوتی باهمکاری کانون پرورش فکری در سال های اخیر  منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =