کد خبر: 326049
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
بازدید 199
نمایش «جادوگر کوچولو» میزبان کودکان البرزی

نمایش جادوگر کوچولو به نویسندگی و کارگردانی «ریحانه باغبادی» در سالن نمایش مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرج، اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،  این نمایش برگرفته از کتاب «جادوگرکوچولو» نوشته‌ی « اوتفرید پرویسلر»، نویسنده‌ی آلمانی است  که تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نسخه از کتابهای او در سراسر جهان بفروش رسیده و به ۵۵ زبان دنیا ترجمه شده است.

این نمایش داستان جادوگرکوچولویی است که می‌خواهد درجشن سالیانه جادوگران شرکت کند،ولی چون کوچک است، اجازه‌ی ورود به جشن را ندارد، پس تصمیم می‌گیرد بعد از  تغییرقیافه در جشن حضور پیدا کند، ولی برگزارکنندگان او را می‌شناسند و به او یک سال مهلت می‌دهند  تا کارهای خوب انجام داده و بعدازیکسال در امتحانی شرکت کرده و اگر توانست موفق شود، در جشن شرکت کند.

پس جادوگر کوچولو راهی سفر می‌شود و در این سفر اتفاقات جالبی برای او می‌افتد.

در اجرای این نمایش ازسه شیوه‌ی ترکیبی «عروسکی»،«بازیگری» و «تن پوش» استفاده شده است.

«ریحانه باغبادی» و «سارا یزدان پژو»، ساخت عروسک‌های این اثر نمایشی را بر عهده داشته‌اند؛ ساخت دکور نیز با  «علی محمدی» و «سمیرا یزدان پژو» بوده است.

 «کفایت گندمی»،« تینا توکلی » و «سمیرا یزدان پژو» نیز  به ترتیب طراحی و دوخت لباس، موسیقی کار و طراحی صحنه را بر عهده دارند.

نمایش «جادوگر کوچولو» میزبان کودکان البرزی

گفتنی است این نمایش که مورد بازبینی کارشناسان کانون قرار گرفته و موفق به اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز شده است، مناسب گروه سنی بالای ۴ سال بوده و  ساعت ۱۴:۳۰  روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ و ساعت ۱۲:۳۰ روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ در سالن نمایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به نشانی کرج، خیابان شهید صدوقی(ساسانی)، انتهای خیابان شهید نامجو اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت رزرو و تهیه بلیت این نمایش و آگاهی از دیگر روزهای اجرا با شماره ۰۹۳۳۹۴۰۰۷۲۴ ( خانم سلیمانی)، تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =