کد خبر: 326064
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
بازدید 232
آیین رونمایی از ۵ کتاب تازه کانون استان تهران

مراسم رونمایی از ۵ کتاب تالیفی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون استان تهران برگزار شد.

مراسم رونمایی از ۵ کتاب  «مشق سر مشق، لحظه‌های یافتن، کاوش و بینش، می‌خواهم بدانم، کشف‌های کوچک لذت‌های بزرگ » با حضور مریم حقی مدیرکل کانون استان تهران، سمیه سادات ابراهیمی مدیر کل حوزه مدیر عامل، فروهر معدنی مدیر کل آفرینش‌های فرهنگی، قاسم سلیمانی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، غلامرضا سپهری رییس انجمن خوشنویسان تهران و محبوبه اسپیدکار پژوهشگر و مدرس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ مریم حقی ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اشاره به روایتی از امیرالمومنین (ع) و تبریک به همکاران کانونی بابت تألیفات جدید گفت:

خوشحالم از اینکه فضای همکاران ما در کانون به سمتی رفته است که اولا در مورد توسعه فردی فکر می کنند و در نهایت منجر به توسعه سازمانی هم خواهد شد.

 همه بچه های کانون به این فکر کنند که امروز دو قدم جلوتر از جایی که دیروز ایستاده بودند باشند.

در ادامه غلامرضا سپهری، رییس انجمن خوشنویسان تهران ضمن تبریک به همکاران کانونی به ویژه سید مجید حسینی به جهت چاپ کتاب "مشق سرمشق" افزود: مسئله "پرورش" به عنوان یکی از مهم ترین و محوری ترین مبناهای مربوط به حوزه کودک و نوجوان به شمار می آید که کانون به درستی این محور را در اولویت فعالیت ها و اهداف خود قرار داده است.

در بخش دیگر این نشست محبوبه اسپیدکار پژوهشگر و مدرس ضمن تبریک به همکاران کانونی و دشواری‌های پروسه چاپ و نشر کتاب افزود: من در اینکار نقش هادی و ناظر را داشته و نتیجه‌ی حاصله و اتفاق مبارکی که شاهد آن هستیم محصول مجموعه دانش، توانمندی، انگیزه و زحمات مربیان و همکاران کانون است.

وی در ادامه با اشاره به دو خاصیت مهم "قابل ارزیابی بودن" و "قابل گسترش بودن" ابراز داشت که در این کتاب هیچ محتوایی را نخواهید یافت که پشت سر آن مبنای علمی نداشته باشد.

سیدمجید حسینی نویسنده کتاب "مشق سرمشق" ضمن قدردانی از تمامی همکاران گفت: این هنر کانون است که توانسته هنرمندان را دور هم جمع کند، امیدوارم بعد از این مراکز پویاتر و روزهای بهتری در کانون رقم بخورد.

در فواصل بین برنامه کلیپ‌هایی مرتبط با خوشنویسی و پژوهش به نمایش درآمد که مورد استقبال و توجه حاضران قرار گرفتند.

در بخش های پایانی این نشست آیین رونمایی از کتاب‌های تازه‌ی کانون انجام از مولفان این کتاب‌ها تقدیر به عمل آمد.

جشن امضا و عکس یادگاری پایان‌بخش این نشست کتاب‌محور بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =