️نشست قصه گویی حوزه مراکز کانون کمیجان و خسروبیگ

️نشست قصه گویی حوزه کمیجان و خسروبیگ روز دوشنبه هشتم خرداد در مرکز فرهنگی هنری کانون کمیجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی؛ نشست قصه گویی شاخه کمیجان و خسروبیگ در روز دوشنبه هشتم خرداد در مرکز فرهنگی هنری کانون کمیجان برگزار شد.
 نشست قصه گویی با حضور احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، ابراهیم رستمی فرماندار ،حسین خسروبیگی رئیس آموزش و پرورش ،ابوالفضل پاریاب معاون آموزش و پرورش و چهره قانی نماینده اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کمیجان و معلمان و مدیران مدارس کمیجان برگزار گردید.
دراین نشست منصوری مدیر کل کانون در خصوص اهمیت قصه گویی نکاتی را بیان کرد وی افزود: قصه گویی برای کودکان باعث افزایش سطح هوش اجتماعی آنها و نقشی اساسی در شکل دهی به شخصیت انها دارد.
رستمی فرماندار شهرستان کمیجان نیز بر اهمیت قصه و قصه گویی و ارتباط بیشتر مادران و کانون برای گسترش امر قصه گویی تاکید کرد.
همچنین رئیس آموزش و پرورش شهرستان کمیجان بر ارتباط بیشتر مدارس با کانون تاکید نموده و تاسیس یک مرکز در این شهرستان را پیشنهاد داد، در ادامه از همکاری و تعامل فی مابین مراکز کانون و آموزش و پرورش به نیکی یاد کرد.
درادامه با ویژه برنامه های اجرای نقالی اعضای مرکز و قصه گویی اعضا و مادربزرگ اجرا شد و در پایان این نشست از مربیان ،معلمان و مدیران شهرستان کمیجان که در طرح کانون مدرسه فعالیت و همکاری داشتند تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =