کد خبر: 326105
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
بازدید 161
نشست خبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران با اهالی رسانه

نشست خبری مدیر کل کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با اهالی رسانه در مرکز آفرینش های هنری حجاب برگزار شد.

مریم حقی مدیر کل کانون پرورش و فکری کودکان و نوجوانان استان تهران ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) و ابراز خرسندی از حضور در جمع فعالان حوزه رسانه کودک و نوجوان، رسانه را از مهمترین عناصر شکل دهنده هویت در کودک و نوجوان یاد کرد و  از همه دغدغه مندان حوزه کودک و نوجوان جهت هم افزایی و همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دعوت نمود.

الهه رضایی مجری و گوینده سابق تلویزیون ضمن انتقاد از کیفیت برنامه های مناسب کودک و نوجوان و لزوم تهیه تولیدات مناسب این گروه سنی افزود: کیفیت برنامه نوجوانان پایین است و در دهه های قبل کیفیت این برنامه ها بهتر بوده است.

در ادامه سارا روستا پور دیگر مجری و کارگردان تلویزیون  از اهمیت گسترده تر شدن حلقه های ارتباطی نوجوان ها با نهادهای متولی این گروه حساس صحبت کرد.

سپس مریم حقی با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب تصریح کرد:   نوجوان و جوان امروز یک عنصر بالغ و عاقل و خردمند و صاحب فکر و تحلیل است؛  باید قوی تر عمل کنیم و رشد فکری نوجوانان را در برنامه ریزی های این حوزه مد نظر داشته باشیم.‌

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =