کسب دو موفقیت توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران

همزمان با دهه کرامت دو برنامه ویژه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران  مژده حسنی مربی هنری رشته خوشنویسی و سفال که از خادمان فرهنگی آستان قدس رضوی امام غریب می باشد.

 در اولین جشنواره فرهنگی و هنری جوانه های رضوی ویژه مخاطبان کودک و نوجوان سراسر کشور به عنوان داور و سرگروه بخش هنری و نیز مسئول جمع آوری و هماهنگی آثار و اقدامات بخش هنری دبیرخانه این جشنواره در تهران بود.

همچنین به گزارش روابط عمومی کانون استان تهران همزمان با دهه کرامت "جشن بزرگ آینده شبیه توست" و نمایشگاه "هزار امید" در برج میلاد با مشارکت شهرداری ویژه دختران ۱۳ الی ۱۸ سال با هدف بزرگداشت شخصیت و سیره حضرت فاطمه معصومه (س) و معرفی ویژگی‌های ارزنده با تاکید بر کرامت و مهربانی ایشان، ایجاد نشاط  و فضای امید بخش و انگیزشی در بین دختران، تقویت روحیه مشارکت اجتماعی در فضای شهر، افزایش مشارکت دختران در حل مسائل شهری برگزار شد.

در ادامه "جشن بزرگ آینده شبیه توست" که در برج میلاد برگزار شد؛ آثار ادبی برگزیده دختران مراکز کانون استان تهران که در ویژه برنامه"تهران به روایت دختران" خلق شده بود به صورت انیمیشن پخش شد. 

میهمانان این برنامه از اعضای دختر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران بودند.

گفتنی‌ست؛ این دو برنامه همزمان با دهه کرامت و با حضور مانلی محمودان و رزا قائم پناه (مرکز 8) و ریحانه صفوی از (مرکز 35) هر سه با مربیگری بهناز ابوالوفایی و سپیده بحرودی (مرکز 14) با مربیگری مهدیه صدری  برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =