مصاحبه خبرگزاری ایرنا با مدیرکل کانون پرورش فکری استان قم

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری محمد غفاری مدیرکل کانون استان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایرنا اعلام کرد پنج هزار و ۱۳۵ نفر عضو ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان هستند و در فعالیت‌ها در این مراکز در طول سال بدون وقفه ادامه دارد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: حدود ۶ هزار نفر نیز در طول سال در برنامه‌های مختلف از جمله طرح اوقات فراغت تابستانی از این کانون خدمات آموزشی دریافت می‌کنند.

در این مصاحبه آمده است:

به گفته وی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاوه بر فعالیت‌های داخلی در مراکز ۱۰ گانه، اجرای برنامه‌های مختلف مانند جشن بادبادک‌ها در مکان‌های مختلف و جشن در بوستان‌ها در بازه زمانی عید قربان تا غدیر برگزار می‌کند.

وی افزود: دوشنبه‌شب هفته جاری در شهر قنوات و چهارشنبه در شهر جعفریه برای کودکان برنامه اجرا شد و نهم خردادماه هم‌زمان با شب میلاد امام رضا(ع) نیز در مسجد جمکران برنامه‌های متنوع برگزار کردیم.

غفاری اضافه کرد: در طول سال نیز در مدارس ۷۰ روستا برنامه اجرا می‌کنیم و بسیاری از مدارس دانش آموزان را به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در شهرک پردیسان می‌آورند و از خدمات آموزشی تفریحی آن استفاده می‌کنند.

به گفته وی، امسال رشته‌های جدیدی مانند نانو، کارگاه‌های فیلم‌سازی، تدوین، پادکست، فتوشاپ و برنامه‌نویسی به رشته‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اضافه شده است.

وی افزود: با هدف تعامل کودکان با خانواده و ارتقاء ارتباط کودک با مادر نیز کارگاه مادر و کودک در برخی رشته‌ها از جمله نقاشی، شطرنج و رباتیک برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با بیان این‌که بیشترین استقبال از کلاس‌های کانون توسط گروه سنی ۹ تا ۱۴ سال است، خاطرنشان کرد: گروه سنی ۱۲سال با ۲۵ درصد دارای بیشترین تعداد اعضای کانون است.

وی گفت: گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال می‌توانند عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شوند و علاقه‌مندان برای عضویت باید وارد نشانی https://qom.kpf.ir گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =