جشن میلاد امام رضا علیه السلام در مرکز شماره ۵ کانون همدان برگزار شد.

مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با مشارکت فرهنگسرا نشاط به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمانی حضرت امام رضا علیه السلام مراسم جشنی را با حضور ۳۰۰ جودک و نوجوانان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمانی حضرت امام رضا علیه السلام مراسم جشنی را با مشارکت فرهنگسرا نشاط برگزار کرد.
این مراسم در محوطه فضای باز ورودی مرکز با استقبال مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمانی حضرت امام رضا علیه السلام مراسم جشنی با مشارکت فرهنگسرا نشاط برگزار شد.

جشن میلاد امام رضا علیه السلام در مرکز شماره ۵ کانون همدان برگزار شد.
این مراسم با استقبال خوب کودکان و نوجوانان آغاز گردید و پس از پخش قرآن و صلوات خاصه امام رضا(ع) رضاییان از روحانیون منطقه ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) و شخصیت والای امام رئوف سپس از کودکان خواست به مطالعه کتاب روی آورند و از اوقات فراغت خود در تابستان و همچنین ایام سال به عضویت کانون و فعالیت در آن دعوت کرد.
سپس جشن شادی و نشاط و مسابقه با اجرای عمو حمید از مجریان کودک و نوجوان صدا و سیما  مرکز استان همدان و گروه هنری برگزار شد.
شایان ذکر است این مراسم با حضور بیش از ۳۰۰نفر از کودکان و نوجوان به همراه والدین خود برگزار شد.

جشن میلاد امام رضا علیه السلام در مرکز شماره ۵ کانون همدان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =