ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، حمیدرضا گوهری در سخنانی گفت: متقاضیان عضویت در مراکز کانون در تابستان1402 می توانند علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن‌های مطالعه، ۸ فعالیت کتاب محور رایگان مانند معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و حدیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن و کارگاههای تخصصی فرهنگی،هنری و ادبی بهره ببرند.

گوهری افزود: با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت علاقه‌مندان می‌توانند در کارگاههای نقاشی ، سفالگری ، موسیقی ، طراحی ، عروسک سازی ، انیمیشن ، عکاسی ، بازیگری خلاق کودک ، گلدوزی ، جعبه سازی ، کاردستی ، نمایش خلاق ، زیست شناسی ، نجوم ، داستان نویسی ، شعرخوانی ، خوشنویسی ، قصه گویی ، ویترای ، نوشتن خلاق ، حال خوش زندگی ، فلسفه برای کودکان ، چرتکه ، رباتیک ، بازی و سرگرمی ، کتابخوانی و... ثبت نام نمایند.

وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری تنها نهادی است که در تمامی ایام سال فعالیت‌های متنوعی را برگزار و علاوه بر آن در فصل تابستان نیز با برگزاری کلاس‌های ویژه همواره به دنبال کشف و شناسایی استعداد در کودکان و نوجوانان می‌باشد.

گفتنی است؛ تابستان امسال تعداد 21 مرکز ثابت و 3 کتابخانه سیار روستایی در سراسر استان پذیرای کودکان و نوجوانان کردستانی است و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به مراکز فرهنگی هنری کانون در سنندج و تمامی شهرستان های استان مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =