کد خبر: 326393
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
بازدید 132
گردهمایی مسئولان مراکز کانون لرستان برگزار شد

با حضور مدیرکل و کارشناسان کانون لرستان، گردهمایی مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: صبح امروز دوشنبه 22 خردادماه1402 گردهمایی مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان با حضور مدیرکل و کارشناسان استان به صورت مجازی برگزار شد.
دراین نشست که در اتاق آنلاین جلسات کانون پرورش فکری لرستان برگزارشد، مدیرکل کانون لرستان، مسئول حراست، کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی، کارشناسان ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و کارشناس روابط عمومی و اطلاع رسانی استان حضور داشتند.
دراین نشست مطالبی در زمینه های برگزاری جشن ثبت ملی قصه گویی، ثبت نام کارگاه های تابستان، جشن آغاز کارگاه های تابستان، جذب و تمدید عضو، نکات اداری و... مطرح شد و مربی مسئولان مراکز گزارشی از فعالیت های مراکز و کارگاه های تابستان، برنامه ریزی اجرای آیین ثبت قصه گویی، و... را تشریح کردند.
در بخشی از این نشست؛ محمد جوادمحمدی مدیر کل کانون لرستان گفت: فردا سه‌شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ همزمان با آئین ثبت ملی قصه‌گویی ایرانی، جشن نکوداشت این رویداد روز در 20 مرکز فرهنگی هنری ثابت کانون لرستان برگزارمی‌شود.
مدیرکل کانون لرستان با بیان این نکته که جشن های قصه گویی با حضور اعضای فعال، اعضای انجمن قصه‌گویی، قصه‌گویان، پیش کسوتان و پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها برگزار ‌شود، از مربی مسئولان مراکز خواست تا در این آیین که هم زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، مربیان و اعضای قصه‌گو و پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها در حضور میهمانان و مسئولان شهرستانها قصه‌گویی کنند.
محمدی به اجرای این جشن در مرکز فراگیر خرم آباد اشاره کرد و گفت: چند قصه گوی روشن دل در حضور اعضا و سایر کودکان ونوجوانان دارای نیازهای خاص قصه گویی خواهند کرد.
وی در خصوص کارگاه های فصل تابستان مطالبی را بیان داشت، و اضافه کرد: مراکز کانون لرستان با جدیت در خصوص جذب عضو و برگزاری کارگاه ها، پیش بینی های لازم را جهت سهولت در ثبت نام کودکان ونوجوانان هم استانی در کارگاه ها انجام دهند.
مدیرکل کانون لرستان اظهار داشت: فعالیت های انجمن های مختلف در کانون، نقش مهمی در جذب و ماندگاری اعضا و همچنین رشد فکری آنها دارد و فعالیت های خوبی در این زمینه در مراکز استان و ستاد انجام شده است.
مدیرکل کانون لرستان در خصوص آغاز کارگاه های فصل تابستان تصریح کرد: جشن آغاز کارگاه ها با حضور اعضا، خانواده ها و مسئولان استان و شهرستان در هفته آینده برگزار خواهد شد.
در بخش پایانی این نشست مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون نکته نظرها و سوالات خود را مطرح کردند و محمد جواد محمدی مدیر کلکانون لرستان و کارشناسان به آنها پاسخ دادند. 

گردهمایی مسئولان مراکز کانون لرستان برگزار شد
گردهمایی مسئولان مراکز کانون لرستان برگزار شد

گردهمایی مسئولان مراکز کانون لرستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =