کد خبر: 326406
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۳
بازدید 217
نخستین جلسه مدیران درون سازمانی آموزش و پرورش استان برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مدیران درون سازمانی آموزش و پرورش، با حضور معاون فرهنگی‌اجرایی کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، جلسه مدیران درون سازمانی آموزش و پرورش استان با حضور سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش، الهه مقصودلو معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان، وحید فراهی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و موسی کیخا سرپرست دانشگاه فرهنگیان، عصر یکشنبه ۲۱ خردادماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن اظهار خرسندی از تشکیل این نشست هماهنگی اظهار داشت: وجود فصول مشترک و زمینه‌های متعدد همکاری بین دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش، باعث هم صدایی و حل مسائل و مشکلات، موفقیت ها و فراهم‌سازی بسترهای لازم برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل شده و زمینه کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان، توسعه عدالت فرهنگی، ارتقای سطح علمی دانش آموزان و فرهنگیان را فراهم می آورد.

معاون فرهنگی‌اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسات که به نفع کودکان و نوجوانان استان خواهد بود گفت: کانون از تمام ظرفیت خود جهت حضور و مشارکت در طرح های آموزشی استان بهره خواهد گرفت همچنان که در سنوات گذشته از ظرفیت و توامندی مربیان کانون جهت برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت جهت  ارتقای دانش افزایی دانشجو معلمان استفاده شده امسال نیز با درخواست و هماهنگی با دانشگاه فرهنگیان جهت برگزاری این دوره ها اعلام آمادگی می‌نماید.  

سرپرست دانشگاه فرهنگیان نیز در این جلسه، ایجاد و راه‌اندازی شورای هماهنگی مدیران آموزش و پرورش استان را منشا اتفاقات بسیار خوبی برای دانش آموزان، فرهنگیان و دانشجو معلمان استان عنوان کرد و با اشاره به نقش موثر نیروی انسانی گفت: اگر بتوانیم معلمانی خلاق و باانگیزه تربیت کنیم می‌توانیم نسلی خلاق و پویا مناسب نسل امروز را تربیت کنیم.

فراهی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایجاد زمینه‌های لازم برای افزایش گستره‌ی همکاری‌های مشترک بین دستگاههای درون سازمانی آموزش و پرورش، جهت کاهش مشکلات فضاهای آموزشی و پرورشی و رفع محرومیت زدایی در استان را ضروری دانست.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد این جلسات به صورت مستمر و ماهانه ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =