کد خبر: 326496
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
تقویت همکاری کانون پرورش فکری مازندران با حوزه علمیه استان

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با مدیر حوزه علمیه مازندران بر تقویت همکاری میان این مجموعه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، حامد فاضلی در دیدر با با حجت‌الاسلام فلاح که در دفتر این حوزه برگزار شد؛  ضمن معرفی کانون پرورش فکری و کانون زبان استان بر اهمیت کار فرهنگی در سنین کودکی تاکید کرد و از دغدغه خود برای توانمند سازی مربیان در حوزه تعلیم و تربیت دینی و توسعه فعالیت‌های دینی در کانون به عنوان یک ضرورت فرهنگی سخن گفت.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های عمومی و اوقات فراغت در مراکز فرهنگی و هنری استان از فعالیت‌های کتاب‌خانه سیار روستایی و پستی و همچنین کلاس‌های آموزش زبان‌های خارجی در کانون زبان سخن گفت و اظهار کرد: در کنار فعالیت‌های مراکز ثابت کانون، کتاب‌خانه‌های سیار و پستی به ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی در دورترین نقاط استان می‌پردازند.

جت‌الاسلام فلاح نیز با ابراز خرسندی و امیدواری از این دیدار ، کار فرهنگی و اهداف مورد نظر در کانون پرورش فکری را امیدآفرینی عنوان کرد و افزود: وظیفه عظیم ما در قبال اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی؛ شناخت نسل امروز با اسلام و ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر تقویت برنامه‌های دینی و مذهبی برای گروه سنی کودک و نوجوان و جریان سازی انقلابی، همکاری این دو مجموعه را مسأله‌ای مهم در حوزه فرهنگی دانست و خواستار آن شد؛ دریک  نشست تخصصی با حضور کارشناسان دو طرف، ظرفیت‌های کانون و حوزه در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری مورد بررسی قرار گیرد.

در ادامه فاضلی با حجت‌الاسلام سالخورده، مدیرخدمات حوزه علمیه استان نیز دیدار داشت و دو طرف بر توسعه خدمات فرهنگی میان این کانون و حوزه علمیه به ویژه استفاده فرزندان طلاب از کارگاه‌های تابستانه کانون پرورش فکری بحث و گفتگو داشتند.

تقویت همکاری کانون پرورش فکری مازندران با حوزه علمیه استان

تقویت همکاری کانون پرورش فکری مازندران با حوزه علمیه استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =