استفاده از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری در صدا وسیمای مرکز مازندران

در دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری مازندران و صدا وسیمای مرکز استان، بر استفاده از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری در صدا و سیمای مرکز مازندران تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، حامد فاضلی کبریا در دیدار با هادی ابراهیمی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در خصوص استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری، مربیان و اعضای آن در بخش‌های کودک، بزرگسال و صدای مرکز مازندران گفتگو کرد.

حامد فاضلی با تاکید بر ظرفیت‌های غنی این کانون در تولید برنامه‌های فرهنگی هنری در سیما به اهمیت تولید محتوا برای گروه سنی کودک و نوجوان اشاره داشت و خواستار همکاری این مجموعه با کانون برای توسعه محتوای مفید برای نسل آینده ساز کشور شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان نیز با استقبال از این طرح به ظرفیت‌ کانون اشاره داشت و همکاری این نهاد فرهنگی با صدا و سیما را در تولید برنامه‌های فرهنگی به ویژه در بخش کودک موثر دانست.

ابراهیمی بر این اساس طی دستوری به معاونین و مدیران دستگاه متبوعش، استفاده از ظرفیت کانون پرورش فکری را مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل کانون مازندران در ادامه در دیدار با معاون خبر، صدا و مدیر تولید سیما به معرفی کانون پرورش فکری پرداخت و بر ایجاد زمینه و توسعه همکاری این دو مجموعه تاکید کرد.

بر این اساس مقرر شد تا در برنامه‌های تولیدی صدا و سیمای مرکز مازندران و حوزه اطلاع رسانی این سازمان، از ظرفیت و توانمندی مربیان و اعضای کانون به‌منظور تولید محتوای فرهنگی استفاده لازم به‌عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =