حضور متفاوت کانون در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان

کانون پرورش فکری استان یزد با ارائه خدمات جدید و عملکردی متفاوت با قبل در نمایشگاه تخصصی شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، کانون پرورش فکری با حضوری متفاوت در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان و دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی ، سرگرمی و اوقات فراغت شرکت کرد. حضور تماشاخانه سیار کانون به مدت دو شب و اجرای نمایش«رینارد روباهه»، قصه گویی نازنین زهرا لازمی، عضو نوجوان کانون پرورش فکری شهرستان تفت، اجرای مسابقه و پخش پویانمایی های کانون، شعرخوانی توسط مهدی جاور، مجری برنامه از جمله برنامه های جنبی بود. پخش زنده و همزمان برنامه های جنبی نمایشگاه در پیام رسان های شاد، روبیکا و ایتا از دیگر اقدامات کانون برای استفاده فراگیر بود.

 حضور متفاوت کانون در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان

در این نمایشگاه، غرفه کانون پرورش فکری بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب که اکثرا از تازه های انتشارات کانون بود با هدف بهره مندی کودکان و نوجوانان و خانواده ها و استفاده هدفمند از اوقات فراغت در شروع فصل تابستان عرضه کرد. از دیگر دستاوردهای کانون در این نمایشگاه، حذف کاغذ برای معرفی مراکز کانون و فعالیت ها و کارگاه هابود. این اقدام با سامانه ای طراحی شده توسط شرکتی دانش بنیان و از طریق ارسال پیامک انجام شد که علاوه بر حذف کاغذ برای معرفی کانون، منجر به تشکیل بانک اطلاعات از بازدید کنندگان شد و امکان نظرسنجی را هم بوجود آورد.

 حضور متفاوت کانون در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان

معرفی دیجی کانون و کانون زبان ایران از دیگر رسالت های غرفه کانون در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان بود. حضور مربیان و اساتید مجرب و خلق آثار هنری در حضور بازدیدکنندگان نیز به جذابیت غرفه کانون پرورش فکری در دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی، سرگرمی و اوقات فراغت افزود. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با حضور تماشاخانه سیار در برنامه های جنبی و ایجاد غرفه ای جذاب و به روز در دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی، سرگرمی و اوقات فراغت چراغ راهی برای کودکان و نوجوانان استان یزد شد.

 حضور متفاوت کانون در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان  حضور متفاوت کانون در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان  حضور متفاوت کانون در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان  حضور متفاوت کانون در پنجمین نمایشگاه تخصصی مادر، نوزاد، کودک و نوجوان  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =