لزوم همکاری کانون و کمیته امداد در زمینه‌های فرهنگی هنری ادبی

در دیدار و هم اندیشی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان بر لزوم همکاری کانون و کمیته امداد در زمینه‌های فرهنگی هنری ادبی تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، در دیدار و نشستی که مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با مدیرکل کانون استان داشت در مورد همکاری‌های دو جانبه کانون و کمیته امداد امام خمینی (ره) بحث شد و در این جلسه بر همکاری دو جانبه بین دو سازمان تاکید شد و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قول هر نوع همکاری با کانون را دادند.

علیرضا عیسی‌خانی مدیر کل کانون استان زنجان در این نشست گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۱۶ مرکز ثابت و ۱۰ کتابخانه سیار روستایی می تواند برای کودکان و نوجوانان تحت پوشش کمیته امداد در تمامی شهرستان‌های استان در قالب تفاهم‌نامه به ارائه خدمات فرهنگی هنری و ادبی بپردازد.

مدیر کل کانون پرورش فکری افزود: کانون استان زنجان با مربیان توانمند به اجرای فعالیت های متنوع و هدفمند فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان می پردازد.

روح‌الله صالحی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) در سخنانی ضمن تشکر از همکاری مربیان کانون به کمیته امداد گفت: کانون و کمیته امداد امام خمینی (ره) می توانند در زمینه انجام فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی با همدیگر همکاری خوبی داشته باشند و کمیته امداد هم آماده هر نوع همکاری با کانون می‌باشد.

صالحی در ادامه به موضوع کودکان و نوجوانان خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اشاره و خواست تا این عزیزان با تخفیفات مناسب بتوانند در کارگاه‌ها و کلاس‌های فرهنگی‌هنری و ادبی کانون حضور داشته و از امکانات کانون پرورش فکری استان زنجان بهره ببرند.

وی همچنین گفت کانون بهترین زمینه را برای معرفی برنامه‌های همچون طرح احسان و اکرام و غیره  کمیته امداد می تواند داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، در پایان بر لزوم تداوم همکاری ها بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و کمیته امداد امام خمینی(ه) تاکید کرد.

لزوم همکاری کانون و کمیته امداد در زمینه‌های فرهنگی هنری ادبی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =