دومین نشست هم‌اندیشی مدیران درون سازمانی آموزش و پرورش

دومین نشست هم‌اندیشی مدیران درون سازمانی آموزش و پرورش، به میزانی کانون پرورش فکری گلستان و با حضور مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، سرپرست دانشگاه فرهنگیان و معاون فرهنگی کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، دستور جلسه این نشست بررسی صورتجلسه و مصوبات گردهمایی مشترک شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش، مدیران استانی کانون و رؤسای استانی دانشگاه فرهنگیان بود که اخیرا در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع)، تداوم در برپایی این نشست‌‎ها  که به منظور هم‌فکری و بررسی ظرفیت‌ها و نقاط مشترک جهت همکاری متقابل برگزار می‌‎شود را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به اهداف مشترک می‌توانیم از ظرفیت‌های غنی و موجود یکدیگر در زمینه‌ی رشد و حمایت کودکان و نوجوانان که یکی از سرمایه‌های اصلی و آینده‌سازان کشور هستند، بهره‌مند شویم.

وحید فراهی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نیز ضمن قدردانی از میزبانی کانون پرورش فکری در برگزاری این نشست،بیان کرد: کودکان، نوجوانان و در مجموع سرمایه‌ی انسانی دارای فکر و اندیشه، از ابزارهای توسعه‌ هستند که نوسازی مدارس نیز مانند گذشته، آماده همکاری می‌باشد.

موسی کیخا سرپرست دانشگاه فرهنگیان نیز با اشاره به آموزش‌هایی که یک معلم در دوران دانشجویی طی می‌کند اظهار داشت: هماهنگی بین‌دستگاهی باعث می‌شود ماموریت‌های سازمانی بهتر انجام شود و امیدوارم بتوانیم فصل جدیدی را در زمینه تربیت و آموزش معلمان و در نهایت جامعه رقم بزنیم.

الهه مقصودلو، معاون فرهنگی‌اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین، با اشاره به این که هماهنگی‌ بین دستگاه‌های تابعه وزارت آموزش و پرورش و استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود، بهترین ابزار مدیریتی برای ارائه‌ی خدمات مطلوب به جامعه هدف است، افزود: انشالله به یاری خداوند متعال و باهمت مدیران و کارشناسان متخصص و متعهد این مجموعه‌‎ها، شاهد رویدادهای مطلوب و اثربخش باشیم.

برگزاری جلسات به صورت ماهانه، بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات طرفین، برنامه‌ریزی در خصوص تشکیل جلسات در شهرستان‌ها با حضورنمایندگان ادارات، قرائت و بررسی صورتجلسه نشست قبلی هم‌اندیشی توسط رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش و دبیر جلسه،  بررسی صورتجلسه گردهمایی مشترک شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش، مدیران استانی کانون و رؤسای استانی دانشگاه فرهنگیان و ارائه پیشنهادات در این خصوص از جمله مواردی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.

دومین نشست هم‌اندیشی مدیران درون سازمانی آموزش و پرورش

دومین نشست هم‌اندیشی مدیران درون سازمانی آموزش و پرورش

دومین نشست هم‌اندیشی مدیران درون سازمانی آموزش و پرورش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =