کد خبر: 326945
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
بازدید 209
هفته مبارزه با مواد مخدر/ اجرای برنامه‌های مختلف در مراکز کانون اردبیل

هفته نکوداشت مبارزه با موادمخدر و سالروز جهانی آن، با اجرای برنامه‌های مختلف در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گرامی داشته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل،در گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و در راستای گرامیداشت یاد و نام شهدای این عرصه و آگاه سازی عمومی در مورد آسیب‌های مصرف این مواد افیونی، غرفه فرهنگی و ایستگاه نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل همراه با اجرای فعالیت‌های مختلف، از سوم تیرماه ۱۴۰۲ به مدت ۳ روز در پیاده راه اسفریس بقعه‌ی شیخ صفی‌الدین اردبیلی دایر شد.

هفته مبارزه با مواد مخدر/ اجرای برنامه‌های مختلف در مراکز کانون اردبیل

در این برنامه مربیان فرهنگی مراکز کانون اردبیل با اجرای فعالیت های مختلف از جمله کاغذوتا، معرفی کتاب و قصه گویی و ارتباط گیری با اولیا بر نقش خانواده در جلوگیری از گرایش فرزندان به خصوص نوجوانان به اعتیاد  تاکید کردند.

هفته مبارزه با مواد مخدر/ اجرای برنامه‌های مختلف در مراکز کانون اردبیل

همچنین برای آگاه‌سازی والدین از اثرات سوء مصرف مواد افیونی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نمین در هفته ی مبارزه با مواد مخدر، نشستی با والدین و اعضا برگزار کرد.

زهرا فرج‎‌زاده مربی مسئول مرکز گفت: مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون نمین در هفته مبارزه با مواد مخدر، در خصوص آگاهی اعضای مرکز از خطرات و آسیب‌های جبران ناپذیر مصرف مواد افیونی و اعتیاد، برنامه های متنوعی را اجرا کردند.

وی با بیان اینکه در این خصوص با همکاری اداره ی بهزیستی شهرستان نمین نشستی با اولیا برگزار شد، اظهار داشت: در این برنامه مطالبی از طریق کارشناس بهزیستی برای آگاه سازی والدین ارایه شده و برای اعضای مرکز فعالیت های معرفی کتاب زیبا صدایم کن، اجرای شعر و قصه ، مسابقه ی نقاشی و  نوشتن متن ادبی اجرا شد.

گفتنی است در این مرکز مهارتهای زندگی در قالب بازی و سرگرمی، نمایش خلاق، قصه گویی، نقاشی در جهت پیشبرد اهداف مبارزه با مواد مخدر، به صورت مستمر آموزش داده ‌می‌شود.

هفته مبارزه با مواد مخدر/ اجرای برنامه‌های مختلف در مراکز کانون اردبیل

در مرکز فرهنگی و هنری شماره‌ی یک کانون کوثر نیز در گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر، کتاب «زیبا صداین کن» نوشته‌ی فرهاد حسن زاده برای اعضای مرکز معرفی شد.

در این برنامه ضمن گفتگو با اعضا درباره موضوع کتاب، کارگاه‌های مهارت‌های مثبت روان شناختی با عنوان «حال خوش زندگی» با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای اعضای نوجوان برای اعضا معرفی شد.

مربی امور فرهنگی مرکز با بیان اینکه شناخت مهارت‌های فردی راهکاری برای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی است، گفت: یادگیری مهارت های مثبت روانشناختی باعث می شود با تصمیم‌گیری درست و به موقع در موقعیت‌های مختلف، از زندگی خود لذت ببریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =