مدیرکل کانون استان اردبیل مورد تقدیر قرار گرفت

با اهدای لوح سپاس از سوی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و مسوولان اجرایی رواق «خدمت رضوی»، از اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در راه اندازی موکب فرهنگی و هنری در گرامیداشت دهه کرامت، تقدیر شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، رضوان باقلاچی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل به جهت همکاری و اقدامات کانون پرورش فکری در راه اندازی موکب فرهنگی و هنری در رواق پیاده راه عالی قاپوی اردبیل و اجرای برنامه‌های متنوع در این مناسبت، با اهدای لوح تقدیر از ملیحه ملک‌زاده فرد، مدیر کل کانون استان تقدیر کرد.

همچنین در اقدامی دیگر، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت زهرا(س) استان نیز با اهدای لوح سپاس از حضور و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری توسط مربیان کانون پرورش فکری در رواق خدمت رضوی، از مدیر کل کانون تقدیر کردند.

گفتنی است، اداره کل کانون استان به مناسبت دهه‌ی کرامت با برپایی موکب فرهنگی و هنری و اجرای فعالیت‌های مختلف در پیاده‌راه اسفریس (عالی قاپو) مجموعه تاریخی شیخ صفی‌الدین اردبیلی از سی‌ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به مدت ده روز برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌های مشتاق و ولایی حاضر در برنامه به ارایه خدمت پرداخت.

     مدیرکل کانون استان اردبیل مورد تقدیر قرار گرفت

مدیرکل کانون استان اردبیل مورد تقدیر قرار گرفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =