مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام طی پیامی سالروز آزادسازی مهران قهرمان را به ملت شریف ایران اسلامی بویژه مرزداران غیور ایلامی تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام طی پیامی سالروز آزادسازی مهران قهرمان را به ملت شریف ایران اسلامی بویژه مرزداران غیور ایلامی تبریک گفت

متن پیام بدین شرح است ؛

دهم تیر ماه سال ۱۳۶۵ و سالروز آزادسازی مهران قهرمان در عملیات غرور آفرین کربلای یک ،یادآور رشادت ،شجاعت و جانفشانی رزمندگان ،ایثارگران و شهدای عزیزی است که در اوج عزت و افتخار با پایمردی ، صبر و استقامت در میدان مقاومت ایستادگی کردند.

روزی که تن در برابر تانک قرار گرفت و خون با خاک پیوند داده شد تا افتخاری به عظمت برافراشته شدن پرچم سرافراز جمهوری اسلامی بر قله های رفیع عزت و آزادگی به دست آید.

رزمندگان سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه وتأسی از آموزه های دینی همچون جهاد و شهادت در مقابل هجوم دشمن بعثی ایستادند و با نثار جان خود به جهانیان فهماندند که فتح مهران نه تنها فتح خاک بلکه فتح ارزشهای ناب اسلامی واعتقادی بود.

اکنون عاشقان اهل بیت علیه السلام مرز مهران را بعنوان امن ترین و بهترین مسیر برای رسیدن به عتبات عالیات بر می گزینند و مردم غیور و شهید پرور این دیار باری دیگر افتخار خادمی زائران ابا عبدالله الحسین «ع» را بر عهده دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران قهرمان، این روز عزیز را محضر خانواده های معظم شهداء ، رزمندگان ،ایثارگران، عموم مردم و همکاران ارجمندم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =