مسایل و مشکلات مرکز فرهنگی و هنری کانون رضی بررسی شد

در ادامه بازدید از مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در راستای شناسایی مشکلات و بررسی راهکارهای حل آن، جلسه رسیدگی به مسایل مرکز فرهنگی هنری کانون رضی با حضور مدیرکل کانون استان، امام‌جمعه، بخشدار و شهردار شهر رضی در محل این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که ششم تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان ضمن تقدیر از حضور امام‌جمعه و مسوولان شهر رضی در مرکز فرهنگی هنری کانون این شهر، اعلام کرد: ساختمان فعلی که از سال ۱۳۹۴ به‌صورت امانی در اختیار کانون قرار گرفته، باتوجه‌به قدمت ساختمان و مشکلات عدیده آن، شرایط لازم برای ادامه‌ی فعالیت را نداشته و هر آن احتمال تخریب و وقوع حوادث جبران‌ناپذیری در پی دارد.

مدیرکل کانون استان اظهار امیدواری کرد با تامین اعتبارات عمرانی لازم، بهسازی و ایمن‌سازی ساختمان مرکز، فعالیت‌های کتابخانه‌ای و برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی مرکز برای کودکان و نوجوانان این شهر تداوم یابد.

وی عدم مجوز لازم برای جذب نیروی انسانی را یکی دیگر از مشکلات مرکز عنوان کرده و از تلاش برای اخذ مجوزهای لازم برای جذب مربی و نیروی خدمات مرکز خبر داد.

مسایل و مشکلات مرکز فرهنگی و هنری کانون رضی بررسی شد

حجت‌الاسلام قیاسی امام‌جمعه شهر رضی نیز کانون پرورش فکری را یکی از تأثیرگذارترین مراکز فرهنگی عنوان کرده و فعالیت آن را برای توسعه و ارتقای سطح فرهنگی منطقه لازم دانست.

وی داشتن ساختمان و فضایی مناسب و در شأن کانون پرورش فکری را برای اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری ضروری دانسته و خواستار اختصاص زمین و اعتبار لازم برای احداث مرکز جدید برای کانون در شهر رضی شد.

در ادامه این جلسه ظاهر نوری، بخشدار رضی با ارائه گزارشی از عملکرد بخشداری در حوزه فرهنگ، از اختصاص بودجه لازم برای رفع مشکلات مرکز در سال ۱۴۰۲ خبر داده و دستور داد برای رفع مشکلات مطرح اعم از ایزوگام و محوطه‌سازی مرکز با کمک شهرداری اقدام شود.

گفتنی است در ابتدای جلسه بهمن باقلاچی رییس اداره امور اداری کانون استان نیز با بیان اینکه مربیان مرکز به جهت وضعیت نامناسب، در حوزه خدمات فرهنگی و هنری با مشکلاتی روبه‌رو هستند، گزارشی از چالش‌ها و نارسایی‌های موجود در ساختمان مرکز را ارایه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =